Den stribede fugl og frøen med blomstervesten

Der findes mange fugle og frøer i verden. Kun én frø bærer blomstret vest og kun en fugl flyver helikopter. Kun et par lever af popkorn og solsikkekerner! I har nok gættet hvem, Kaj og Andrea. De har 40 års fødselsdag i dag, hvilket enormt mange medier heldigvis har valgt at gøre opmærksom på i form af sjove billeder, små nostalgiske historier og tillykke'r.


Fuglen og frøen har været et af min barndoms store hit. Var der Kaj & Andrea i Fjernsyn for Dig, ja så skulle det bestemt ses. Gik der for længe mellem afsnit, ja så røg cd'en på. Og skal da være ærlig at indrømme, at et par af deres sange den dag i dag befinder sig på min ipod, mens nyere afsnit af og til bliver set i selskab med flimmerkassen.


19 år eller ej, jeg kan stadig ikke stå for de to kære dyr og deres storsnakkende medhjælpere, hvorfor jeg gennem de sidste år har sakset lidt forskellige ting og sager ud fra aviser om dem. Den ene weekend stod de frem og fortalte, hvorfor de ikke er kærester. En anden gang legede de med pandekager i et ugeblad! Det er da kært ;o) Længe leve fuglen og frøen, tillykke herfra!



2 kommentarer:

  1. Den anden Moomin8. marts 2011 kl. 14.28

    Kaj og Andrea er nu skønne! Men i min verden, må de se sig slået af Bamse og Kylling XD

    SvarSlet
  2. Intet slår Kaj og Andrea. Jeg husker dem tydeligt fra børnetimen, da jeg selv var barn. Tillykke til dem...

    SvarSlet