Genbrug bliver guld

Husflid er ikke kun navnet på en über lækker butik i København. Nej der findes også et blad ved det navn. Jeg kan huske at min farmor da jeg var mindre snakkede om bladet og var medlem af en husflidsforening. Hun lærte mig også hækle- og strikkekunsten at kende. En rigtig dejlig farmor har jeg! Jeg er helt sikker på, at noget kreativt er gået i arv :o)

Først opfordrede min kære Farmor mig til at sende et billede af mine tasker til Hendes Verden, for at de kunne komme i bladet. De kom også i, hvilket startede hele dette blog-eventyr. Denne gang er jeg selv, eller rettere sagt mine tasker, takket være Inga for Taastrup-Egnens Husflidsforening i bladet. Inga har nemlig været så sød at forfatte den mest positive og rosende artikel! Tak Inga!

Inga, en del andre søde kursister, min mor og jeg havde sidste efterår den mest hyggeligt weekend med taskefletterier og hygge. Et fantastisk sted at få lov at holde sit første kursus! Ydermere blev jeg begavet men en STOR sæk stof, hjemmelavet æske med små søde figurer til sættekassen min.

6 kommentarer:

  1. Godt søde Inga indirekte fik dig skubbet ud i blogland, din blog er rigtigt inspirerende :) Og jeg elsker dine DIYs, som allerede har skabt masser af glæde hjemme hos mig :) Jeg melder mig fluks som fast læser :)

    SvarSlet
  2. Husflid lyder så gammeldags... men måske i stedet for at finde alle mulige engelske ord, skulle man hellere genopdage og genopfinde vores eget "husflid".

    Hvor er det en super historie ☺

    SvarSlet
  3. det passer ikke til indlægget men jeg har prøvet at lave en taske/pung af det der flette ting ting... og jeg kan simpelthen ikke få lavet bunden ordenligt. så hvis du har tid kan du så ikke sende en vejledning om bunden til annemette.bindner(et snabel a)gmail.com

    SvarSlet
  4. Hej!

    Kunne du ikke lægge artiklen ind her på siden, så vi kunne fryde os over den?

    Hilsen fra en daglig benovet læser :-)

    SvarSlet
  5. Hej anonyme. Jeg undersøger lige pt muligheden for at få lov at vise artiklen på siden :o) Mere information følger, når jeg har modtaget svar!

    SvarSlet
  6. hvor er det skønt :)
    KH Micha

    SvarSlet