Dagens fangst


Jeg ville egentlig fortælle om det mest hyggeligt blogtræf, som jeg var til i går. Men jeg kan ikke undgå at bemærke, at antallet af faste læser hedder 399. Hvem mon bliver nummer 400? ;o) Bare en lille tanke.

Tilbage til blogtræffet... Det var super hyggeligt selvom vi ikke var så mange igen, og jeg fik af Tamra byttet mig til en masse rigtig stof i ynglings farverne orange, gul, pink og rød. Så nu skulle der være en masse til mit patchwork projekt igen. Tusinde tak til Marie (Marolle) samt Tamra for at ville arrangere et sådan event.

4 kommentarer:

  1. lækre sager du fik med hjem :)
    håber du havde en hyggelig afslutnings fest igår ? Det var rigtig hyggeligt at hilse på dig igår :)

    SvarSlet
  2. Super hyggeligt at hilse på dig, glæder mig til at komme igang m Storms tæppe, med dit æblestof er jeg vist ved at være der:-).

    SvarSlet
  3. Hej Helene

    Hvordan bliver man fast læser? Jeg kikker på din blog hver dag.

    Mvh
    Mette

    SvarSlet
  4. Hej Mette. Ude i højre side af skærmen finder du længere nede en boks kaldet faste læsere. Her kan du tilmelde dig, hvis du er logget ind med en Google-profil. Hvis du ellers har et sådan?

    SvarSlet