2 nyheder - 1 med flad bund


Så lykkedes det for mig at få afsluttet endnu to projekter. Mit skrivebord nærmer sig snart en form for normal tilstand igen. Jeg har netop konstateret, at jeg rent faktisk kan se en del bordplade nu! Taskerne ryger ind på salgssiden (findes her) om 2 minutter. Bemærk at den røde taske/pung har flad bund! Jeg er virkelig tilfreds med den både indvendigt og udvendigt. Husk at min vejledning/DIY til at lave tasker med flad bund kan findes gratis ved at klikke lige her :o)

3 kommentarer:

  1. Hej Helene
    Hvor køber du lynlåse henne? Har du et tip til hvor de er billigst, da flere genbrugsbutikker bliver plynret for dem, i min omegn :-)

    SvarSlet
  2. Hej Nanna. Lynlåse til tasker jeg sælger køber jeg for det meste i Stof 2000. Lynlåsene i genbrugsbutikkerne bliver ofte revet væk. De få der er tilbage er ikke i så god stand + de er dyre.

    SvarSlet
  3. ja nemlig, der er næsten aldrig nogen, og dem der er, er altid misfarvede osv.
    Jeg har selv fundet en masse billige på néttet : http://www.stofogstil.dk/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=4203 , hvis det kan bruges :-)

    SvarSlet