Tanker om "at plyndre baglokalet i genbrugsbutik"!

Så skal jeg ellers love for, at der er kommet Bjørn Wiinblad i huset. Jeg har tænkt lidt efter at have læst Trines (søhest) indlæg "At plyndre baglokalet i en genbrugsbutik". Efter lang tids overvejelse besluttede jeg mig for at finde en sød dame i den lokale genbrugsbutik. Måske de havde lidt i baglokalet, det skader da ikke at spørge!? Jagten gik ind og en dame smilede særligt sødt og fik spørgsmålet. Hun smilede endnu mere efter at være blevet spurgt.

To sekunder efter stod vi i baglokalet med det største lager af sengesæt, duge, stof og alverdens andre klenodier. Intet retro der lige fangede min opmærksomhed, men jeg fik selv lov at rode hele møget igennem. Men de to enorme lagener her, de skulle da med hjem. Den ene er i perfekt stand - den anden med lidt pletter. Begge styks for 30 kroner. I den største glædesrus, cyklede Helene hjem.

Altså endnu en opfordring til at tjekke baglokalerne i din lokale genbrug ud! Det kan mere end anbefales!

Sidst men ikke mindst er jeg blevet kontaktet af Solveig angående lyseduge til en kommende lampe. Nu har jeg modtaget hele 20 lyseduge i bytte for en del stofrester. Med pakken i dag fulgte den fineste origami ugle. Tusinde tak til Solveig! Alt i alt en dejlig dag med gode fund, solskind og pakker. Nu skal hækletøjet pakkes og afsted med mig til kreahygge i den lokale hækle-/strikkeklub

5 kommentarer:

  1. Jeg er selv en kæmpe fan af Bjørn Wiinblad. Jeg er så heldig at have arvet de små platter af min dejlige mormor - jeg bruger dem til bordskåner på mit dinnertable.

    Det er virkelig fantastiske sager :-)

    SvarSlet
  2. øjjj du har været heldig meget smukt stof :)

    SvarSlet
  3. Bjørn Wiinblad platterne er sørme også fine. Har selv "Mirakel" fra december i lille, samt en større "Forår" platte. Ydermere lidt stof i forskellige farver. Samlingen er bestemt ikke færdig ;o)

    SvarSlet
  4. Hvor skønt at jeg kunne inspirere til at du fik mod på at forsøge dig bag kulisserne. Tillykke med Wiinblad-guldet. Sikke ufattelig heldig du var!! Fedt!

    SvarSlet
  5. jegvilikkehøredetjegergrønafmisundelsemenogsågladpådinevegne;)

    SvarSlet