Herlig dag

Sad så sent som i morges og læste om et par bloggere, som pludselig kom hjem til uventede gaver fra deres læsere. Så kan man da ikke andet end at trække på smilebåndet og blive glad på bloggernes vegne. En lortedag kan blive til verdens bedste dag, når en "fremmed" har følt lyst til at bruge både tid, energi og penge på at glæde en!

Sørme om jeg ikke selv kommer hjem til noget uventet - Den fineste Mumitrold og Ninni bog sendt i ynglings-blad-kuvert med pink hilsen og plastiketui i rød. Jeg har bestemt ikke haft en lortedag, men den er alligevel blevet SÅ meget bedre og positiv! Tusinde tak Ulla, jeg ved du læser med bag en skærm et sted. Jeg har, pinligt, smidt din mailadresse væk. Gider du lige sende mig en mail :o) ?

Dagen har budt på DR-møde hos Medierådet. Der skulle lige findes nogle vindere af en tegne/kreativ konkurrence i DR/Ramasjang regi. Ydermere var der tid til en god travetur i Kongens have samt et besøg i Kirkens Genbrug tæt ved Kultorvet. Her røg et hæfte Freddie-tegneserier med hjem. Hvilken tænksom hund!

2 kommentarer:

  1. De nämnde något om det i Tyskland, men ska jag vara ärlig trodde jag att jag hade hört fel... såg ju dock att någon skrivit det på deras Facebook nu och jag förstår egentligen ingenting?! Varför KINA av alla ställen på jorden?

    SvarSlet
  2. Okej.... det gjorde precis det hela ännu mer obegripligt. Jag hoppas verkligen vi får reda på anledningen. Det hade varit VÄLDIGT intressant att veta.

    (Och för egen del blir jag lite grinig över att de åker dit, men inte spelar i f.eks. Norge eller Sverige.)

    SvarSlet