1 år

Så rundede www.genbrugblirguld.blogspot.com et år!!!

(bemærk indlægget er præcis nummer 300!)
Omkring 450 af jer derude har valgt at tilmelde jer som faste læsere.
Ydermere I flere end 400.000 gange klikket her forbi min side.


P3 kører en reklame for tiden. Her skildres scenariet, hvis P3 ingen lyttere havde. Jeg forestiller mig det på samme måde her. Uden jer derude, var tingene ikke blevet til hvad de er! Jeg værdsætter at I hver og en, også jer som ikke er tilmeldt som faste læsere, føler lyst til at kigge forbi samt dele gode råd, erfaringer, ris og ikke mindst masser af ros. Tak!

Jeg har ærgret mig lidt over, at my darlings, de indlæg jeg selv er glade for og stolte over forsvinder længere og længere ned i mit blog-arkiv. Derfor har jeg ladet mig inspirere lidt af Kia's måde at fejre blog-fødselsdag på. Jeg har samlet en liste over de 5 indlæg fra det sidste års skriverier, som flest af jer derude har valgt at klikke jer ind på.

#5 - ( 1.845 visninger) - "Patchwork-relateret efterlysning af stof". Dette er så en af sidegevinsterne ved en blog med mange besøgende. Har man set noget specifikt man vil vide mere om, ja så er chancerne alt andet større for at blive klogere, hvis man spørger herinde.

#4 - (2.013 visninger) - "Færdig med tasker". Flere skrev til mig og spurgte til, om det skulle forstås sådan, at jeg ikke ville flette tasker mere, når de viste var flettet færdig. Jeg svarede dengang, og svarer det samme nu. At flette er blevet en så stor del af mig, at jeg ingen planer har om at stoppe med i stedet at videreudvikle og fremstille nye ting og vejledninger.

#3 - (2.221 visninger) - "Hæklet Kajkage - DIY" . Lad mig først og fremmest sige, at jeg faktisk er lidt småstolt over, at indlægget med min egen hæklevejledning er hoppet helt op på en 2. plads. Jeg har altid haft lidt svært ved hækleriet, især efter en opskrift, men pludselig knækkede koden og jeg fik endda mod på en opskrift. En opskrift I derude ifølge tallene kan bruge! 

#2 - (2.353 visninger) - "DIY - flettet taske med flad bund". Taget i betragtning af, at indlægget her set i forhold til indlægget på 1. pladsen er postet for nyligt, må man konkluderer at der har været et "marked" for en vejledning til at flette tasker med flad bund. Antallet af klik stiger hurtigt. Måske jeg kan skrive dette indlæg på #1-pladsen om et års tid... Måske!? ;o)

#1 - (5.180 visninger) - "Tasker til salg". Førstepladsen på listen over mest besøgte indlæg er skrevet kort efter Store Byttedag på Trianglen i København. Jeg havde håbet at få solgt en del derinde, men tiden gik mest med "promovering". P4, TV-avisen, Miljøstyrelsen, Bolig Liv. Ja, der skete meget den dag! Taskerne der var til overs forsøgte jeg så at sælge ud af her.


Som en joker har jeg lyst til at nævne indlægget her om Elgvis - min papelg. Indlægget er også relativt nyt og besøges dagligt af rigtig mange personer. Dette har afstedkommet en del kommentarer - I vil rigtig gerne have en DIY, vil I. Men da et firma forhandler lignende pap-elge, har jeg besluttet ikke at lave en vejledning. Men materialet pap er super spændende at arbejde på, er det min plan på sigt at få fremstillet et par andre pap-dyr med vejledning!

15 kommentarer:

  1. Stort tillykke med bloggens 1 års dag. Ser frem til følge med i mange år ;-)
    - Og håber jeg en dag får tid til, at flette en taske efter din fine DIY.

    Tak for en fin blog :-)

    KH

    SvarSlet
  2. Tillykke med 1 års fødselsdagen!!

    SvarSlet
  3. Tillykke :) Det er da bare for sejt altså! Og fedt du lige timer det med 300 ;) haha

    SvarSlet
  4. TILLYKKE!

    Tak for en fantastisk inspirerende blog!

    SvarSlet
  5. Hej Helene.
    Tillykke med årsdagen, ja du er en omsværmet pige med mange kreative inslag.
    Håber du får en rigtig god påske.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  6. stort tillykke med dit første år :)

    SvarSlet
  7. Tillykke med 1 års dagen med din blog.Jeg har været med hele vejen, (og før det på skum.
    1000 tak for alle dine fine DIY og efterfølgende hjælp særligt til taskerne.

    SvarSlet
  8. Tillykke med 1 år´s dagen. Jeg er så vild med din blog og alt det du laver. Du er en super stor inspiration for mig og mange andre. Kh Gitte ü

    SvarSlet
  9. Hej alle - Mange, mange tak!
    I ønskes også allesammen en rigtig god påske :o)

    SvarSlet
  10. Tillykke(: Og rigtig go' krea påske(:

    SvarSlet
  11. Tillykke! :D Følger din blog dagligt (og nogle gange flere gange hvis der liiiiige var noget jeg skulle have opfrisket) og har gjort det siden engang i sommerferien.

    Efter mange år har jeg fået lyst til at være kreativ, og har virkelig været produktiv efter at have læst din blog og blive inspirreret af at læse alle de kreative blogs - startet ved dig!

    Igen stort tillykke med din gode succesrige blog! :D

    SvarSlet
  12. frk. Blå - tusinde tak fordi du tog dig tid til at nedskrive. Jeg er bare så glad for at høre, at mine skriverier kan være med til at inspirere folk som dig :o)

    SvarSlet