For indhold eller for emballagen?

Så blev denne bestillings-pung endelig flettet færdig. Jeg har flettet så mange ting efterhånden, men det kommer alligevel bag på mig hver gang. Der går så enormt meget plastik til bare denne beskedne pung... Selvom der i kredsen af venner, familie og bekendte er mange Haribo-spisere.

Tog forleden mig selv i at stå foran den usunde afdeling i supermarkedet og tænke, "jeg kunne også snuppe en pose Haribo, blandet vingummi". Nu er sagen den, at jeg sjældent spiser vingummier, men posen havde en farve, som passede godt ind i denne sammenhæng. Det er egentlig lidt uhyggeligt, at man begynder at tænke sådan!!!

Nogle af jer derude der har taget jer selv i denne handling, eller er det bare mig som er gået en anelse over stregen?!

10 kommentarer:

  1. I min familie vælger vi nu chips efter posens design og farve! :)

    SvarSlet
  2. Det gør vi også her.Også kager og dybfrost

    SvarSlet
  3. Kender det alt for godt. Arbejder i en butil i skagen. Har med at overfalde sælgerne når de finder datovarer.
    Så dejligt med en masse tomme poser, uden man bliver tyk.
    //Channie

    SvarSlet
  4. Haha har det på præcis samme måde, jeg fletter dog af gavepapir med pakketape på og er nærmest blevet afhængig af at købe nyt bogpapir, min kæreste er træt af mig, tror efterhånden jeg har 40 ruller papir til at ligge :-)
    Mvh Diana

    SvarSlet
  5. Du er langt fra den eneste xd

    SvarSlet
  6. den er godt nok fin... hmm kan du hjælpe mig med noget inspiration: http://kobberkys.blogspot.com/2011/04/kre-blogland.html

    SvarSlet
  7. Hej. tak for svaret på min blog.. Men hvordan fungere det lige med det dobbeltklæbende tape.. hvorfor og hvordan?

    SvarSlet
  8. suk, nej sådan er det også her i huset. Ægtemanden spiser og jeg sørger for posen bliver åbnet korrekt. Bliver lige nødt til at spørge om du kun klipper der hvor der er farver på posen...

    SvarSlet
  9. Gad godt at jeg kunne lave sådan nogle ting :-(
    Super flot!

    Atelielove.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Jamen Hurra! Så er jeg bestemt ikke den eneste som tænker i sådanne baner. Jeg synes egentlig bare, at det er lidt uhyggeligt, at man går fra at tænke hvilket produkt behøver jeg til flot emballage, behøver jeg det produkt!?

    SvarSlet