Grøn haves, gul, orange, pink søges

(OPDATERING: Alt stof byttet væk). Jeg ligger inde med ovenstående fire stykker stof i grønlige farver. Hvert stykke måler cirka 32 gange 35 centimeter. Jeg bruger ikke stykkerne i disse farver og vil i forbindelse med et kommende sy-projekt gerne bytte stykkerne til stykker af nedenstående slags Graziela eller Graziela kløvere i samme farvenuancer (røde/brune). Stykkerne jeg søger skal helst være 20 gange 20 centimeter eller lidt større. Er jeg mon heldig at en af jer derude er frisk på et byt?

4 kommentarer:

  1. Jeg sender dig lige en mail.

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Jeg har stoffet med orange og pink hjerter. Jeg har også stoffet med æbler i gul/orange. Jeg vil meget gerne bytte og er interesseret i alle stoffer pånær det øverst til venstre:o) min mail er: pippipis@live.com
    mvh Stine

    SvarSlet
  3. Hej Stine. Mange tak for din besked. Jeg har desværre ikke fået opdateret mit indlæg længe. De viste stykker er desværre byttet væk. Beklager meget.

    SvarSlet
  4. Helt i orden, håber du fandt hvad du søgte ;o)

    SvarSlet