I fuld flor...

Jeg har i anledningen af foråret og sommerens komme valgt at købe en blomst til værelset. Blomsten er noget så speciel, kræver hverken vand eller gødning og blomstrer altid. En sjov detalje er, at blomstens glasur indeholder spor af Bornholmsk granit og ler. Blomsten er udformet af en tidligere kollega, Christina Schou Christensen


Blomster magen til min og i alverdens andre farver kan ses på Christinas hjemmeside og  bestilles ved at sende Christina en mail. Mailadressen finder du på hjemmesiden nedenfor, hvor du i øvrigt også kan se Christinas smukke lysestager lavet med pølseteknik.


http://www.christinaschouchristensen.dk/

5 kommentarer:

  1. Hvor er den super fed:-). Lige mine farver. Håber du har fået pakken og kan bruge det:-). Pedellerne er ved at have samlet en del kaffeposer. Skal snart en tur til Hillerød, så gir jeg evt en kop kaffe og tar poserne med:-)

    SvarSlet
  2. Hej. Jeg har tilmeldt dig en AWARD på min blog, fordi jeg nyder at følge din blog og alle de fine ting du viser og deler med resten af blogland. Håber at du vil være med til at udvide horisonten. Knus fra Lene

    SvarSlet
  3. Det er vel nok nogle smukke blomster din kollega laver, og spændende med en "bid" af Bornholm.
    Den bliver man glad af, at se på

    SvarSlet
  4. Er det disse fine blomster når du har :) Kan det passe at det er samme type som de har stående inde hos aften showet?

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet