Lucky day

Tidligt op for at nå et bestemt loppemarked. På vejen nåede jeg lige computeren og mailboksen. Regnede egentlig ikke med det store antal mails, tjekkede i går aftes sent. Der lå heller ikke det store ved første  blik, men så dukkede en mail fra Ana op. På trods af over 120 deltagere, er det alligevel lykkedes for mig at vinde denne skønne hæklebog :o) Så nu kan samlingen blive komplet, idet jeg i forvejen ejer 1 og 2.


Så med et stort bredt smil i solskin vil jeg drage på loppemarked :o)

6 kommentarer:

  1. tillykke hvor er du heldig. jeg gad også godt bruge hele dagen på et loppemarked.

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare heldig, min datter havde også enhjørningen som sin favorit ü

    SvarSlet
  3. Tillykke :o)
    Jeg gad også godt på loppemarked..

    Hvis du kigger forbi min blog har jeg en award til dig :o)

    Mvh Helle

    SvarSlet
  4. Hej Helle - jeg har netop set din award. Tusinde tak! Besvarelsen brygger jeg lidt på, men den skal nok komme :o)

    SvarSlet
  5. god fornøjelse med bogen - det er hyggeligt at lave de små figurer ... selvom jeg ikke lige umiddelbart har noget at bruge dem til.

    SvarSlet
  6. Heldige dig! Det er virkeligt vidunderlige opskrifter hun laver - jeg har også 1 og 2 :-)

    SvarSlet