Æg

Mangler du påskepynt til vinduet, grene med knopper eller noget helt tredje. Så prøv lige at tjekke denne super simple hækleopskrift på fine påskeæg ud lige her. Karen har endnu engang smidt en super god hækleopskrift ud på hendes yderst spændende og inspirerende blog. Jeg kan kun anbefale jer at kigge forbi - jeg er der selv et par gange dagligt!


Opskriften blev først afprøvet ved at hækle to æg i samme farve (det ene har senere fået lilla sløjfe på). Så kom striberne og sidst forsøgte jeg mig med en høne. Hønen er blevet lidt (meget) deform. Nu ryger den op på min store gren alligevel - så kan jeg altid pille den ned senere. Rigtig god hæklelyst til de som kaster sig ud i det! :o)

4 kommentarer:

  1. lavede jeg sidste år :) og i alle mulige størrelser.. jeg lavede dem om æggeformet vat-kugler :)

    SvarSlet
  2. Genialt med æggeformede vatkugler. Så opfindsom var jeg bestemt ikke. Men jeg kom på at fylde æggene med alle mine bomuldsrester. Jeg har gemt alle de bittesmå ender fra mit store hæklede tæppe. Genbrug igen ;o)

    SvarSlet
  3. Love the crocheted eggs especially the one with the han on it!!

    SvarSlet
  4. I love the han too :o) But it did not turn out the way i wanted. So I'll try making a new one.

    SvarSlet