Origami #2



Sidst anbefalede jeg at flette en hornugle, "en almindelig ugle", en kiwi fugl, en ananas samt en orchide.


Nu har jeg igen ladet mig føre lidt rundt på Youtube, og sørme om jeg ikke fandt et par origami-DIY's til. Jeg har selv fået flettet to katte. en hvid og en brun. Gravhunden er så fin og jeg har derfor gennem mere end to timer forsøgt at flette en, men jeg kan simpelthen ikke få det til at gå op uden papiret bliver total nusset med folder alle vegne. Ydermere var det min plan at prøve at folde et par terrier eller to.

3 kommentarer:

  1. Ej, de er søde :) Sejt lavet! Jeg er ret imponeret over alt det du kan folde!

    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Puha der fik du mig sgu til at svede *GG* dine katte var bare så søde, at jeg måtte forsøge med mit eget eksemplar - det er faktisk svært syntes jeg. Min skulle have været blomstret, men jeg have vendt papiret den gale vej, så prøver nok lige igen :D

    SvarSlet
  3. At du kan!(: ..og at du har tålmodighed til det, i det hele taget?(:

    SvarSlet