Dagens fangst

Så bød den ene genbrug endelig på det viste glasfad. Det findes i køkkenet herhjemme og skal selvfølgelig også kunne findes i mit kommende køkken. Nu mangler jag bare at få fundet et par af skålene - vi kan jo ikke have, at fadet føler sig alene. Så har man vel en god undskyldning overfor familien for at besøge lidt loppemarkeder og genbrugsbutikker rundt omkring!?

Jeg har egentlig ikke plads til flere store rammer. Men rammen her stod fremme rigtig fin og hvidmalet. En ramme til kan man vel altid bruge... Den røg med hjem i en pose, som jeg pga. blæsten har klamret mig til på hjemturen forleden. Nu har jeg jo lige købt en masse Rie Elise Larsen papir - kan I se hvor det bærer hen ad ;o)

8 kommentarer:

  1. Fint fad, har det også, skåle og isassietter er også i min samling, så bare på jagt, skulle jeg en dag finde på at ville af medd et så ved jeg da hvem jeg skal kontakte, men det bliver ikke lige nu.
    Håber det går godt med studierne.

    SvarSlet
  2. Jeg har også en håndfuld desserttallerkener/is-assietter i det mønster. Jeg bruger dem nu aldrig, så hvis I er interesserede må I sige til ;)

    Vh Anette

    http://nettes-verden.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. ej.. jeg har 4 kagefade (2 forskellige str), 4 forskellige str. skåle, 12 is-assietter, 2 vandkander, 2 karafler (staves) og 12 store glas og 11 små glas i det sæt. og jeg ELSKER det <3 :)

    SvarSlet
  4. Hej Anette. Det er super sødt af dig - men imens pladsen på værelset er trang bliver jeg nød til at koncentrerer mig om at få samlet det jeg aller helst vil eje, skåle og faddet her :o)

    SvarSlet
  5. Ej hvor synd du ikke lige kommer forbi Haderslev. Imin lokale genbrugsbiks har de en KÆMPE kasse fyldt med de skåle i alle størrelser.

    SvarSlet
  6. Gid man boede i nærheden af Haderslev! :o) Jeg må i stedet holde et vågent øje i genbrugsen forsat!

    SvarSlet
  7. lotte.. har du den nøgagtige adresse.. jeg har nemlig kun en 40 min til Haderslev :D

    SvarSlet
  8. Hej
    Har en stor skål som jeg aldrig bruger - den kan afhentes kvit og frit i Aalborg hvis nogen skulle have interesse :-)
    Bare send mig en mail lenetoft22@hotmail.com

    SvarSlet