Som søstre vi dele

Jeg føler så småt, at jeg er ved at få styr på at lave tasker med flade bunde. Det er i grunden meget heldigt idet jeg er blevet booket til en række kurser. Herunder blandt andet et kursus udelukkende om tasker med flad bund :o) Tasken her er flettet udelukkende af Pingvin slikposer. Tasken skulle have kostet 250 kroner + porto. Men så kom søster og mente, at det var hendes taske!? Hun kommer altid belejligt forbi når en ny taske har set dagens lys. De skal lige inspiceres før de ryger til salg! Tillykke med den nye taske søster, håber den kommer til at glæde dig!!! Der strøg den indtægt ;o)

10 kommentarer:

  1. Haha hun lyder som min søster. Hun kommer også altid lige forbi når jeg har et eller andet nyt. Og så var det pludselig ikke mit mere :p

    Men flot taske!

    SvarSlet
  2. Sejt at du sådan holder kurser :) Og tak for at du deler teknikken!

    SvarSlet
  3. Ih den er fed. Der er pakke på vej til dig. Jeg har talt m pedellerne på skolen og de har lovet at gemme alle kaffe/kakao poser til mig, hvis du er interesseret deler jeg gerne, jeg vil bare lave en enkelt el to:-)

    SvarSlet
  4. Du er altså super dygtig....Det ser vildt svært ud....
    Jeg har lige lanceret en Give Away. Kig forbi min blog hvis du har lyst og se om det er noget for dig.
    Rigtig god påske...

    SvarSlet
  5. Tamra - jeg vil rigtig gerne være med på en deler!

    Heidi - jeg får lige tilmeldt mig snarest. Smukke Sally kunne da sagtens bo her hos mig ;o)

    SvarSlet
  6. Sv: Ja, och i vilket fall så är det värt det. :)

    Tråkigt att du inte kommer till Oslo, men oavsett kommer Bergen nog bli något alldeles extra! Det blir kul att de får spela inför så stor publik i Norge, och jag är redan nu spänd på om de kommer göra något ihop med Kaizers. Om bara tiden kunde gå lite snabbare...

    SvarSlet
  7. Kan sagtens genkende dét med søsteren! ;)

    Hvilken størrelse tern er denne taske?

    SvarSlet
  8. Fed taske - og super flotte farver.. Der rækker min tålmodighed ikke.. ØV

    SvarSlet
  9. Pottemuld som vi kender hende ;)

    SvarSlet
  10. Hej Helene
    pakken bliver sendt imorgen eller tirsdag :p
    -Emma

    SvarSlet