Award

Jeg har ikke kun fået en men hele to awards. En fra Helle og en fra Lene. Tusinde tak til begge!! :o) Når man får denne award, skal man dele 7 ting om sig selv med jer derude samt sende awarden videre. Først de 7 ting jeg gerne vil dele:

1. Jeg er klart størst tilhænger af hunde som kæledyr - katte siger mig ikke specielt meget.

2. Jeg er et såkaldt B-menneske / nat-menneske. Hvilket også viser sig herinde, idet en del indlæg først bliver skrevet og postet hen ad aftenen eller i løbet af natten.

3. Jeg bryder mig ikke om Disney-karakterer, film og lignende. Har siden jeg var lille undgået Disney-sjov, sovet til Disney-film og undgået ting og sager med Anders And og Co. Er dog endt op med en enkelt gang at have besøgt Disney land, Paris.

4. Vil hellere bruge tiden på at kigge på billeder af genbrugsfund, indretning, ting og sager eller kreative projekter frem for billeder af familie, venner, veninder og undertegnede selv. Så jeg der skriver/mailer om at ville se et billede af mig må lede lidt herinde. Der ligger et par enkelte godt gemt rundt omkring.

5. Foretrækker cyklen som transportmiddel rundt i byen og nærmeste omegn. Var det ikke så anstrengende cyklede jeg gerne rundt i hele Danmark i stedet for bil og offentlige transportmidler. Bryder mig ikke om at være fanget i trafikerede områder, på smalle veje eller på parkeringspladser. Det at side i en blikkasse med høj hastighed og andre biler tæt på kan få mig til at panikke. Det hjælper dog en del, hvis jeg ikke selv skal sidde bag rattet men i stedet er passager.

6. Jeg er en slikmund og elsker kage. Dog skal det siges, at alt emballagen jeg fletter af langt fra kun kommer fra matriklen jeg kommer på men i høj grad fra bekendte, venner, bloggere og familie.

7. Jeg elsker sol og varme men foretrækker sensommer frem for forår idet der ikke er pollen i luften på samme måde til at genere undertegnede og resten af befolkningen med pollenallergi.

Jeg vil gerne sende denne award videre til er:
Micha (www.snoretoppen.blogspot.com)
Christunte (www.christunte.blogspot.com)
Pernille (http://pescno.blogspot.com)
Asli (http://froekenenogbaronen.blogspot.com)

6 kommentarer:

  1. Hej Helene.

    Tillykke med awarden, det var hyggeligt at lære dig lidt bedre at kende :-)
    Jeg er meget enig med dig i nummer 3. Jeg har det fuldstændig ligesådan med Disney figurer og film... - Og det er ikke så tit man hører nogen indrømme at de ikke bryder sig om Disney. Kan godt lide, at du gjorde det ;-)

    KH

    KH

    SvarSlet
  2. Næh, mange tak!
    Jeg er helt enig med dig i det med cykler...

    SvarSlet
  3. Gratulerer med velfortjente awarder :o)

    Det stykke stoff jeg fant var så lite at jeg vil beholde det selv. Jeg har litt mer av samme mønster i mer orangefarger om du hadde vør interessert i det.

    SvarSlet
  4. Tak skal I have.

    Tænk engang Karina. Jeg tror du er den første jeg er stødt på, som har det på samme måde ifm. Disney :o)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for awarden søde Helene :)
    Skal lige tænke lidt over den, men så skal jeg nok sende den videre :)
    KH Micha

    SvarSlet