Heldig, heldigere, heldigst


Her er så fangsten fra i går. Princippet om stop af sættekasse-køb blevet bøjet til at undtage mindre sættekasser. Den søde lille sag øverst måtte simpelthen med hjem. Den får lov at hænge sammen med Hjorten Rudolf og nogle trærammer. Yderligere kom den orange dåse med lilla hjerter med hjem.

Øreringene har jeg vundet hos Natascha med bloggen Popkluturisten. Mit held vil næsten ingen ende tage. Forleden var jeg endda så heldig, at en måge valgte at klatte ned på mig ovenfra.... Nogle mener, at man kan tolke det som et tegn på alverdens ting. Jeg synes egentlig bare, at det var super ulækkert! En dum måde at "spilde" sit held på i hvert fald!!

1 kommentar:

  1. Kloge mennesker mener jo at hvis man bliver ramt af en mågeklat bringer det held - og det passer jo meget godt tyil overskriften. Så mon ikke heldet fortsætter de næste par dage =)

    SvarSlet