Hoptimistisk!

Så virker Blogger endelig igen.. Man når da lige at mærke graden af den afhængighed, som man gennem tiden har opbygget!? Nå. Markedet er imorgen, og alt er klart. Så dagen er blevet brugt på en Københavnertur i blandt andet Husflid. Dygtig som jeg var, røg der intet stof med hjem. Kun ét nøgle bomuld til mit tæppe-projekt.

Mindre dygtig var jeg så, da jeg ved et helt tilfælde fandt en kælderbutik med brugte ting og sager. I vinduet stod den fineste røde gamle hoptimist med de gladeste øjne. Det kunne producenten af de nye virkelig godt tage op, hoptimisternes udtryk. Førhen blinkede de, smilede eller havde triste øjne. Altså måtte den da hjem til min nye hoptimist. Sådanne hopper bedst i takt - se bare her:

5 kommentarer:

  1. Eeeeelsker hopitimisterne :) Og åh hvor jeg grinede af din video.... min egen skal også bare lige ha et dask, så må jeg også grine ;) Man sku ha maaaange af dem!!

    SvarSlet
  2. Man skal nemlig have mange Tina - jeg er derfor også begyndt at samle :o)

    SvarSlet
  3. Jeg vil bare lige udtrykke min store taknemmelighed for din fine vejledning til taskerne. Har lige lavet min første og er selvfølgelig pavestolt.
    Se den her:
    http://bourbonliving.com/2011/05/13/1-stk-faerdig-taske/

    SvarSlet
  4. Hej Ida - tak fordi du tog dig tid til at skrive :o) Jeg er super glad for, at vejledningen kunne bruges. Har været et smut forbi din blog for at se tasken. Den er virkelig flot!

    SvarSlet
  5. Hahahaha!!!:) tak for dagens grin:)

    SvarSlet