Enhjørning fra Toybox


Endelig har jeg haft lidt tid til overs til at prøve en af opskrifterne fra Ana Paula Rimolis bog Toy Box af. Jeg vandt som tidligere nævnt bogen i hendes Give away ved at skrive navnet på mit ynglings dyr i hendes nye bog. Jeg har længe haft kig på enhjørningen, hvorfor dette også skulle være det første mønster jeg testede. Dens hale og manke er lavet lidt anderledes og den mangler stadig øjne... Øjnene må I lige tænke jer til ;o) Bogen og samtlige opskrifter kan klart anbefales!

11 kommentarer:

  1. Haha, den er sød! Men altså... er blondine.. kan du ikke lige forklare mig joken i titlen? Forstår den ikke.... indhjørning? (Mit hår må simpelthen undskylde det!!)

    SvarSlet
  2. Altså jeg er brunette, og jeg forstår den heller ikke;) Men fin, det er den!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Indlægstitel rettet - havde lige en anden pointe med indlægget til en start. Men pointen forsvandt da jeg under skrivningen delte indlægget i to :o)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er den bare cute.
    Jeg er også hoppet på genbrugsbølgen. Hvis du kigger godt efter så kan du måske genkende nogle af de stoffer jeg fik af dig :o).
    Gemmer dog Ida T. stofferne til mig selv...

    SvarSlet
  6. ej hvor er den kær :)
    er virkelig glad for at have fundet din blog :) den er virkelig hyggelig at sidde og læse, når man er træt efter en lang dags skole ;)
    desuden elsker jeg også selv at være kreativ og har længe villet lave en candywrapper taske, men det har aldrig lykkes mig at lave bundet :(
    Det er det så nu takket være din brugsanvisning :D
    så rigtig mange tak for dine vejledninger på candywrapper tasker, det er virkelig fedt endelig at have lavet sin egen :D det er så meget federe men en man selv har lavet af genbrugspapir osv. end en som er købt.. Tasken mister jo ligesom lidt sit koncept med genbrug når den er købt ;)
    så tusind tak herfra

    SvarSlet
  7. Hej.

    Den store kæmpe-/monsterkurv du har lavet i sølv (og rød, hvis det er samme str.?) - hvor mange 'ringe' har du brugt til bunden (inkl. midterfirkanten) - og hvor mange 'ringe' er brugt til højden? :)

    SvarSlet
  8. Cecilie - rigtig mange tak for rosen. Det er rigtig dejligt at høre, at andre kreative sjæle som dig kan bruge mine skriverier til noget :o)

    Anonyme - Mine store kurve (sølv + rød) har 6 ringe i højden og 5 - 6 ringe i bunden. Jeg har flettet kurve både med 5 og 6 ringe i bunden.

    SvarSlet
  9. Så søt den var!
    Jeg synes det ser så vanskelig ut :o)

    Tusen takk for de flotte stoffene og pungen!
    Jeg er veldig fornøyd med byttet :o)

    Ha en flott uke videre.

    SvarSlet
  10. Hejsa

    Kom lige forbi. Sikke fede ting du laver og en overflod af kreativitet. Super. ¨
    Kigger ind igen:-)

    Tine

    SvarSlet
  11. Hej Tine, du skal være så hjerteligt velkommen! :o)

    SvarSlet