Noget ind...



Efter store overvejeler om hvorvidt det virkelig var nødvendigt at investere, kom jeg frem til, at det var det :o) Så en portion stof er på vej fra Line's (Xoeinding's) stofshop, som jeg en gang før har handlet i med stor tilfredshed. De ovenfor viste herligheder nåede min virtuelle indkøbskurv. Fortvivl ikke, de kan nå din kurv også! De er ikke udsolgt endnu, så besøg endelig Line lige her. Min Plan med stoffet er et sengetæppe i gule/orange/pinke farver. Det lilla/grønne er tænkt som et supplement til mit stofudvalg i disse farver.



5 kommentarer:

  1. Hej.
    Af ren og skær nysgerrighed - syer du også kurvene sammen på 'indersiden', eller?

    SvarSlet
  2. Hej :o) For det meste nej. Hvis jeg fletter af papir ja, så er fletteriet det tykkere og det bliver pænere med dobbelt syning.

    SvarSlet
  3. Syr du heller ikke taskerne på indersiden? :-)
    Mvh. Bente

    SvarSlet
  4. Nej, Bente. Det gør jeg ikke :o)

    SvarSlet