Slut, prut, finale

Tilbage fra en weekend i Næstved. Lørdag stod den fra klokken 05:30 til 13:30 på Store Genbrugsdag og familiehygge mens søndag blev brugt på et lidt mindre men SUPER hyggeligt lokalt marked til for et par timer siden. Nu vil jeg bare have lov at være træt og slappe af. Studiet kalder heldigvis ikke imorgen, men først tirsdag.


En del ting er blevet solgt og derfor slettet fra salgssiden. Jeg har dog lidt rester og nogle nye fletterier, som jeg smider ind i løbet af i morgen. Der kommer en del farvede ting som Haribotasker og chipspunge med flad bund. Men det bliver som sagt først imorgen.


Forsat god aften :o)

11 kommentarer:

  1. Ih hvor ser det godt ud, er vild med stoffet:-). Har sendt mail til dig, kommer nok til byen i morgen:-)

    SvarSlet
  2. Hej. Ved du om der kommer sådan en genbrugsdag på Østerbro igen i år?
    Ville så gerne se dine ting.
    Hilsen Pia

    SvarSlet
  3. Hej Pia. Det tror jeg desværre ikke der gør. Eventet jeg deltog i var så vidt jeg ved en en-gangs forestilling.

    SvarSlet
  4. Ser rigtig godt ud :)


    Hilsen

    Pelle
    sushi i København
    http://sushiikøbenhavn.dk/

    SvarSlet
  5. det ser rigtig godt ud :)

    Helene, den kurv i sølv du har stående på jorden, har du flere af dem ? og er det en du sælger ? :)

    SvarSlet
  6. Marie/Marolle - Jeg har kun den ene pt, som jeg selv har brugt meget til garn. Så den er ja, nærmest slidt til uden det egentlig kan ses. Så den vil jeg ikke sælge videre. Men jeg har materialer til at kunne lave en magen til!?

    SvarSlet
  7. ok hvad koster sådan en så ?
    eller vil du evt bytte med noget ?

    SvarSlet
  8. Jeg ved at 500 kroner lyder af rigtig meget.
    Men der ligger flere døgns arbejde i sådan en sag.

    SvarSlet
  9. prisen lyder helt fair :)
    jeg har nok bare ikke råd til sådan en lige nu ;(
    du er ikke interesseret i at bytte ? eller skal du have penge ? det er helt ok hvis det er, det forstår jeg godt :)

    SvarSlet
  10. Hvor mange "cirkler", hvis du forstår, er der i bunden på sølvkurven? Den er vældig fin.. :)

    SvarSlet
  11. Anonyme - Mine store kurve (sølv + rød) har 6 ringe i højden og 5 - 6 ringe i bunden. Jeg har flettet kurve både med 5 og 6 ringe i bunden

    SvarSlet