EFTERLYSNING med stort E!



Jeg gik indtil for 5 minutter siden og var super glad for min grønne IRA Danmark dåse med fugle, som jeg har haft ledt efter i snart et års tid. Dåsen er jeg stadig glad for - intet nyt der - men et nyt stort behov er dog opstået, en brødkasse. Jeg anede ikke, at der eksisterede sådan en. Men så valgte Nina at vise sit smukke eksemplar frem (se her). Er der mon nogle af jer derude, som har hørt om en, læst om en, set en til salg eller bedst af alt selv har en til salg?? Jeg må indrømme, at jeg lige nu og her er villig til at gøre næsten hvad som helst for at finde en!!

7 kommentarer:

  1. Selvfølgelig veldig greit ;). Lån gjerne bildet også ;). Hilsen Nina

    SvarSlet
  2. Tak for i går og endnu engang tak for tasken. Jeg nåede kun lige op i min Mors foretning før der var fire der havde spurgt til tasken. Jeg har givet dem din blogadresse, så håber det evt giver lidt salg:-)

    SvarSlet
  3. ja det er da fede sager - er da total vild med brødkassen..:0)

    SvarSlet
  4. Desvære tjekkede det lokale loppemarkede uden held

    SvarSlet
  5. Forstår virkelig hvorfor du gerne vil have fat i en. Jeg ville kontakte jakmussen.dk eller mettesofie.dk om de kunne hjælpe med at finde én....krydser fingre for dig

    SvarSlet
  6. Foruden de 2 ovennævnte, så kan du også prøve at høre her http://www.mosteranne.dk/ ;0)

    SvarSlet
  7. Forstår din efterlysning til fulde, for den brødkasse er da bare alt for fin.

    Jeg skal gerne holde øje her i det nordjyske, men har dog godt nok aldrig set den før desværre.

    - Charlotte

    SvarSlet