Et lille pip herfra


Sorry der er lidt langt mellem indlæggene herinde. Har ellers så mange til at skrive om samt vise frem. Men tiden bliver brugt på arbejde, opgaveskrivning og praktiske gøremål.

Min  leg med de før fremviste frimærker endte med billedet vist ovenfor... Det samme gælder en lille flettet blyantsholder til et familiemedlem. Jeg er simpelthen så dårlig til at få færdiggjort påbegyndte projekter. Spontant går jeg i gang med projekt efter projekt, og herefter får de lov at passe sig selv indtil bunken af projekter fylder hele skrivebordet og mit hoved... Men de kender I jo sikkert alt til.


God sankt hans! Håber vejret bliver en del bedre end det er nu :o)

14 kommentarer:

  1. Jo det kender jeg godt :)

    Men det er nu pudsigt, for jeg har netop læst denne her tråd, der måske kunne inspirere?

    http://westmose.blogspot.com/2011/06/torsdags-to-do.html

    SvarSlet
  2. Hvor er det et fedt billede! :D

    SvarSlet
  3. Helle Fogh Thomsen23. juni 2011 kl. 12.55

    hvor er det er super hj. du har. jeg har lært at fletter tasker fra din side her. Jeg er helt bidt at det. Har ikke lavet med de flade bunde endnu og med motiv. Et skridt af gange. Jeg er her ved og se hver dag og altid spændende. Mange tak !!!!
    mvh Helle

    SvarSlet
  4. Super fedt billede ;) sejt lavet

    SvarSlet
  5. Ej, hvor er det genialt med de der frimærker! Helt sikkert noget man burde prøve at gøre engang.

    Og kender det alt for godt, det der med at have for mange pinde i ilden. Desværre :P

    SvarSlet
  6. Ej hvor er det bare cool det billede!!!!

    SvarSlet
  7. Ej hvor er det billede bare fint!!
    Fed idé..
    KH Anne

    SvarSlet
  8. igen og igen og...
    glædelig midsommer fra fru sommer

    SvarSlet
  9. Tak for jeres positive tilbagemeldinger. Jeg er selv blevet rigtig glad for billedet. Nok mest forbi det minder mig om sammenhold, smukke tekster, ubeskrivelige koncerter og ikke mindst nogle dejlige år af mit liv.

    Fru Sommer - du er ikke helt galt på den ;o) Billedet er inspireret af et klip fra musikvideoen til Nephews sang Movieklip. Videoen er lavet af "Spild af tid" hvis arbejde jeg bestemt kan anbefale, at man tager et kig på :o)

    SvarSlet
  10. Meget flot billede du har fremstillet. det er sjovt, for på det lille ikon der vises på min side, ses tydeligt 4 ansigter, hvorimod når jeg åbner, så flyder det mere ud - genialt !

    SvarSlet
  11. Hvor er det dog fantastisk flot det billede - er helt vild med det!

    SvarSlet
  12. Fedt billede - God idé med de frimærker. Det vil jeg også prøve :) Tak tak tak for gode ideer:)
    God sommer :)
    Kh

    SvarSlet
  13. Super sejt billede.
    Det ville lige passe over min søn´s sofa.

    Knus Susi

    SvarSlet
  14. Er din søn mon til Nephew? :o)

    SvarSlet