Fra en yderlighed til en anden...

Bare glem mit tidligere brok over dårlig stemning, sure miner og høje priser på loppemarkedet i torsdags. Jeg har nemlig fundet en nye årligt marked som kan overtage titlen "årets marked". Markedet er godt nok mindre, men hvad gør det, når udbuddet er større og priserne meget lavere? 3 blå/hvide Bjørn Wiinblad vaser, 4 Rosti æggebægre og et stykke fint retrostof = 45 kroner!?

Som om det ikke var nok spottede jeg på vejen ud 4 smukke hvide FDB tremmestole. Troede egentlig forlængst markedets stole var solgt da jeg nåede til afdelingen med møbler. Havde på baggrund af priserne i går forberedt mig på at skulle betale en del for stolene. Jeg gad egentlig godt have set mit eget ansigtsudtryk, da jeg erfarede, at alle fire stole kunne fås for sølle 100 kroner. 25 kroner for en stol. Findes der et stærkere ord en "et kup"?

7 kommentarer:

  1. ej hvor skønt!!
    hvor er det du har fundet det marked henne? ;)

    SvarSlet
  2. Ja det marked gad jeg da også godt høre lidt mere om :)

    SvarSlet
  3. NKK-hallen i Nivå. Her samler en forening loppeeffekter ind og holder et årligt marked.

    SvarSlet
  4. Jeg faldt lige over denne flettede taske :

    http://frauputz.blogspot.com/2011/05/jauw-plop-uak-fump.html

    Har du set den før ? Tænkte lige på dig og muligheden for at tilføje små mummi-hoveder i dine tasker med den teknik :-)

    SvarSlet
  5. Fantastiske fund. Er vild med stoffet.

    SvarSlet
  6. Orv manner. 45 kr?!

    Når jeg har været til Stumpemarked i Herning, så har jeg set et(!) Rösti æggebæger til omtrent samme pris.

    God pinse-søndag. :-)

    SvarSlet