Frimærkesortering / inspiration

Sættekasser er brugbare i mange sammenhænge. Til frimærkesortering fungerer de også ganske glimrende. Fik endelig taget mig sammen til at få sorteret og vasket en bunke til et billede jeg har påbegyndt. Nu er Post Danmark desværre gået hen til klistermærke-frimærker, så det er yderst begrænset hvad der mere kommer.

Planen er, at billedet skal i denne hvide ramme fra genbrugsbixen. Motivet er besluttet, men frimærkernes farver har jeg stadig lidt overvejelser omkring. Pt. Googler jeg lidt rundt - det er åbenbart blevet utrolig populært at lave ting af frimærker. Der findes både skåle, billeder, borde og alverdens andre ting. Se engang her...

5 kommentarer:

  1. Nu gik jeg lige og var så glad for de selvklæbende, og ser nu at der er nogle som dig der kunne bruge de gamle frimærker til noget, ak ja ...

    Samlede også på frimærker sammen med min far, men det er altså snart 45 år siden ....

    SvarSlet
  2. Pia - Jeg kan bestemt se fordelene i de nye frimærker med klister, så man slipper for en grim smag i munden. Jeg synes bare der er lidt mere "hygge" over den gamle slags :o)

    SvarSlet
  3. Har også en del gamle frimærker liggende, de bliver dog brugt til kort som dekoration :)
    Forresten er vild med din blog, den bliver besøgt hverdag!
    Er selv ny startet blogger :)

    SvarSlet
  4. Så spennende det blir å se hva du skal lage.

    Jeg husker at jeg samlet på frimerker da jeg var liten :o)

    SvarSlet
  5. Hvor skægt! Jeg skrev lige den anden dag, om jeg at jeg samlede frimærker til et helt særligt projekt. Et jeg har haft i tankerne længe. Jeg anede ikke at det var blevet populært?! Det kan man bare se ;-)

    Men skønne farver, det har de virkelig!

    SvarSlet