Sommer og sol

Tidligt fri, en cykeltur i solskin, udsigt til sushi (aftensmad) og en tur i genbrug. Så kan dagen vist ikke blive bedre. Turen i genbrug resulterede i et blomstret sengesæt til næsten ingen penge. Det er røget ind på stofhylden, som jeg håber at få fyldt yderligere op i løbet af weekendens mange loppemarkeder.


Samtidig har Mette været så sød at sende mig en del emballage til mine fletterier. I pakken var også origami-vejledninger og prikket papir i de fedeste farver. Pakken lå og ventede på mig da jeg kom hjem :o) Det er skønt at gå og vente på en pakke, men at få en som man ikke ventede er altså endnu federe. Tak Mette!


Forleden skete det uheldige, at jeg kom til at påbegynde et nyt projekt. Ups. Jeg nåede dog at afslutte tre andre flette-projekter før start. Uheldigvis er tæppet her nu det fjerde tæppe jeg har gang i.... Jeg tør ikke at tænke på, hvornår jeg ender op med bare et færdigt tæppe klar til brug!? Jeg følte bare en trang til at hækle ligeud i stedet for i sekskanter... Måske nogle derude bag skærme kender til det?

3 kommentarer:

  1. Har også foelsket mig i de der granny stripes, men kan ikke rigtig komme igang, er meget i tvivl om hvor mange masker man skal starte med, til sådan et barnevognstæppe, har du nogen idéer, super flot er det i hvert fald...

    SvarSlet
  2. He he kender det alt for godt ;) har også altid gang i mange projekter, ellers bliver det for kedeligt.

    SvarSlet
  3. hvis du vil bytte med det blomstrede så kunne jeg godt bruge noget - nok til et børnebetræk, har nemlig et junior betræk i blå/lilla der savner sådan et - vi kan jo gøre det i samme omgang som med bamsestoffet :-)

    SvarSlet