Torsdagens to-do...

Efter lidt tænke-tid hoppet med på to-do-ta-da vognen. Det forpligter jo at melde sådanne projekter ud herinde ;o) Sagen er den, at et pudebetræk af hæklede firkanter (for)længe har været undervejs ligesom mine 10 andre hækleprojekter. Dette må slutte nu. Jeg starter stille og roligt og forpligter mig hermed til at få hæklet de sidste 10 lapper samt syet betrækket sammen til på næste torsdag!!


Og til noget lidt andet. Dagen er blevet brugt på af aflevere den sidste opgave inden sommerferien = FERIE helt til start september. Herudover en tur i byen, hvor jeg mødtes med søde Tamra til en kop te. Er i til syprojekter, flotte tekstiler, hæklede mumier, så smut endelig forbi Tamras blog www.avekatten.blogspot.com. Tamra havde medbragt den fineste lille gave:





6 kommentarer:

  1. Ja det forpligter jo at lege med men på den gode måde - du bliver jo færdig med et af de mange projekter. Det ser skønt ud det du viser frem her med alt det hvide imellem skønne farver :-)

    SvarSlet
  2. Hei ;). Min Ira brødboks fant jeg på den svenske auktionssiden Tradera. Hilsen Nina i Norge ;).

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se det færdige resultat af det flotte pudebetræk..... :o)og tak for en god side... har godt nok brugt den flittigt, da jeg kastede mig ud i taskefletteri....

    Forsat god dag...

    SvarSlet
  4. Hej Lotte. Resultatet er blevet foreviget på et billede jeg poster torsdag :o)

    SvarSlet
  5. Smukke firkanter - jeg hækler selv en del.
    Ha´en god tirsdag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  6. Super... det glæder jeg mig til så.... jeg har også rodet mig ud i noget med sådanne bedstemor firkanter til et tæppe.... men det tager jo evigheder... men det skal nok lykkes til sidst... :o)

    god dag

    SvarSlet