De er nu nummer ?? i køen

Omtrent sådan ser mit skrivebord ud. Eller, dette er den mindste stabel. Ved siden af findes en stabel af sorte poser. Mit bud er, at der samlet er mellem 600 og 700 kaffeposer alene. Det er altså ret vildt! I køkkenet hænger en stor mængde renset plastik til tørre. På gulvet findes også en bunke plastik... På sofabordet står en stor bakke med foldede plastikstykker. Der er vel nok til 2 - 3 tasker. Sidst men ikke mindst er der flere hundrede foldede Stimorol-stykker på skrivebordet. De skal kædes sammen til ringe.

Mange tasker er reserveret, nogle er solgt og andre bestilt. 24 mails og 66 kommentarer (på nye og ældre indlæg) på under et døgn. Det er altså lidt vildt det her. Selvfølgelig vildt på den fede måde!! Så meget positiv omtale på en gang! Den eneste ulempe er, at jeg "kun" er mig til at klippe, flette, rense, svare mails og kommentarer samt cykle til posthuset med pakker. Undskyld på forhånd, hvis jeg er lidt langsom til at få svaret på mails og kommentarer. Jeg arbejder på sagen ;o)

7 kommentarer:

  1. Ja det er jo et positivt problem :) Jeg kan også mærke at der er kommet mere efterspørgsel på de lidt mere specielle taske, og det er jo dem der tager tiden. Og ved du hvad når du nu skal på posthuset så slår du jo to fluer med et smæk :)

    SvarSlet
  2. Det er da vildt dejligt for dig! :) Men man kan jo også godt forstå det, du er jo skide dygtig. Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det er altså en fed kunst at kunne.. jeg MÅ lære det en dag.. elsker tanken om at emballage bliver til brugt til noget nyttigt i stedet for at ende i skraldespanden :0)

    Hilsen nanna

    troldemutter.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Du må ha ansat en til at vaske og tørre, en til at svare på mails og skrive bestillingslister og en til at cykle på posthuset :D
    Jeg melder mig straks til at svare på mails :-P

    Rigtig godt, og flot, arbejde Helene !

    SvarSlet
  5. Nanna - Jeg er helt enig.

    Bolette - Ja, ideen er jo rigtig god. Jeg vil rigtig gerne kunne lønne mine medarbejdere godt, men sikke da et underskud jeg hurtigt kunne opbygge. Næ, frivillig arbejdskraft i form af familien. De hjælper heldigvis gerne ;o)

    SvarSlet
  6. Min tanke er bare: hvor Søren får du alt "papiret" fra?
    Jeg er igang med at flette sammen med min datter
    og hold da, hvor skal man bruge mange.
    Næste gang, tror jeg bare at jeg køber en hos dig!0)

    SvarSlet
  7. Moster Pips - Hele min omgangskreds og en del gavmilde faste læsere herindefra er rigtig gode til at samle emballage til mig :o)

    SvarSlet