Genbrugstekstiler

Som lovet et billede af mit genbrugsfund fra forleden samt et lille udsnit af min eksplosivt voksende samling af stof. Jeg har tidligere har været på "togt" i den lokale genbrugsbutiks baglokale. Mit første togt (se indlægget her) resulterede i to flotte store Bjørn Wiinblad lagener på trods af, at jeg egentlig var på jagt efter nogle helt andre storblomstrede sager.

Sidste lørdag forsøgte jeg mig igen ligeledes på jagt efter storblomstrede tekstiler. Besøget forløb, på trods af manglende store blomster, yderst tilfredsstillende og udbyttet var ud over et super fint orange stel (omtalt her) et Bjørn Wiinblad lagen. Denne gang var det dog den hvide/grønne kombination der røg med hjem til en sølle 10'er. Den helt hvide midte er godt slidt, men de dekorative kanter kan fint indgå i nogle fremtidige projekter.

7 kommentarer:

  1. De Lagener, pas godt på dem eller overvej nøje havd de skal bruges til, for de er ikke til lige at støve op rundt omkring. Nyd dem

    SvarSlet
  2. Skønt lagen med forelsket par :)

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt lagen, dem må jeg på jagt efter. Jeg har prøvet at maile til dig, men jeg får den retur hele tiden, min genbrugsbiks havde sidst jeg var der en del Erik Kold, deri blandt smør bokse, uden skrift, men jeg kigede ikke efter prisen, men jeg kommer nok forbi igen inden længe.

    SvarSlet
  4. Hej Sanne. Sært at du får mailen retur. Går ud fra, at det er genbrugblirguld(snabela)hotmail.com du mailer til. Selvfølgelig med snabela indsat i parentesen. Jeg hører meget gerne om bøtterne og prisen :o)

    SvarSlet
  5. Jeg kan se at du er glad for Wiinblad. Jeg har hans 12 røde månedsplatter til salg på min blog hvis det er? Jeg har meldt mig som fast læser - synes det er en dejlig inspirerende blog du har :).

    SvarSlet
  6. Hej Maria. Tak for tippet!
    Jeg er desværre mest til sort/hvid og hvid/blå Bjørn Wiinblad :)

    SvarSlet
  7. Bare i orden :) - var da et forsøg værd ;)). God weekend!

    SvarSlet