Hillerødposten

Aktiviteten herinde bliver nok til at overse i dag og imorgen. Jeg har lige en større oprydning at færdiggøre. Regibemærkning: skrivebordet flyder og hylderne bugner af indstoppet rod. Torsdag kommer en journalist fra Hillerødposten - så skulle der helst se bare nogenlunde beboeligt ud. Så må vi se hvad besøget munder ud i :o)


Og jeg glemte næsten... 550 faste læsere. Tak til hver og en af jer. Jeres mails, kommentarer og små hilsner rundt omkring gør det endnu mere fantastisk at blogge! Tak!

4 kommentarer:

  1. Zgrubler siger:

    Altså kære Helene,- når man nu først er stødt på dig, så er 'du' jo ikke til at undvære :D
    Du var ihvertfald den allerførste jeg blev fast læser af, da jeg oprettede mig. (ja faktisk allerede INDEN jeg oprettede;) )

    God fornøjelse med oprydningen.
    Når jeg forsøger mig udi dén kunst, så bliver der bare tilsvarende rodet i et andet rum. Om jeg begriber det! Mystisk.

    God tirsdag til dig *sol*
    fra Zgrubler (som stadig ikke kan logge ind) ☺

    SvarSlet
  2. Hej(:
    Jeg sidder og kæmper med, at få syet en hank i en taske. Har du evt. en forklaring, diy eller sådan noget på, hvordan man bedst får den syet fast?
    På forhånd tak(:

    SvarSlet
  3. Hej :o) Jeg har desværre aldrig syet hanke på en taske, så den kan jeg desværre ikke klarer!

    SvarSlet
  4. Hej(:
    Så må jeg jo bare prøve mig frem(; Men tak for svar(:

    SvarSlet