Oplevelser med affald

Jeg har lige en side, som jeg synes I skal have muligheden for at se. Siden hedder www.oplevelsermedaffald.dk. Siden er drevet af AVV - Affaldsselskabet Vendsyssel Vest, et affaldsselskab med 16 genbrugsstationer i Nordjylland. Siden skal ses som en form for virksomhedsblog hvor udvalgte medarbejdere byder ind med små historier om og links til inspiration til oplevelser med affald. Siden er fyldt med talrige billeder af genbrugsprojekter, fakta om affaldshåndtering, inspirerende historier samt tips og ideer til genbrug.

Indlægget om min side og jeg kan læses ved at trykke her (klik).

3 kommentarer:

  1. Super link er nu meldt som fast læser på hendes blog.
    Bare en tanke... Er det snyd at kalde det genbrug når man finder nye/ubrugte ting blandt lopperne?

    SvarSlet
  2. Det synes jeg egentlig ikke er snyd. Vi "redder" en ting fra udsmidningsdøden. Måske et ubrudt nøgle garn, et stykke stof eller en ting i emballage. Hermed undgår vi at gå i en anden butik og købe en nyproduceret genstand i stedet for. I mine øjne er det stadig genbrug.

    SvarSlet
  3. Tak, så er jeg mere rolig. :oD

    SvarSlet