Orange lækkerier til mig

Formiddagen er gået med at overveje hvorvidt jeg skulle cykle i byens Røde Kors genbrug eller ej. Det er min erfaring, at vi er utrolig mange om buddet i butikken, så man skal være heldig at komme på det rigtige tidspunkt. Især lørdag er der som regel mange mennesker, så jeg plejer at i stedet at aflægge visit i hverdagene.

Mine overvejelser førte mig dog tilsidst afsted, heldigvis (med fed streg under). På hylden ventede nemlig det fineste orange stel. Jeg har kun haft set det på nettet før, men nu er jeg blevet den lykkelige indehaver af 4 kopper, 1 fad, 4 underkopper, 6 kagetallerkener og 5 store tallerkener. Jeg kan se at producenten er Mitterteich Bavaria, men stellet må have et bestemt navn, for der kommer intet med dette stel frem når jeg søger på Google. Er det noget nogle af jer derude kender til?

Jeg fandt også lidt andet. Mere om det i et andet indlæg :o)

8 kommentarer:

  1. Det er skønt. der står et komplet stel til 12 personer med kander, fade og stager i min lokale genbrugs. Har overvejet det mange gange men ikke købt.
    Jeg kan godt forstå du er glad for det

    kh Laura

    SvarSlet
  2. Åh altså Laura. Det havde jeg ikke laddet stå meget længe ;o) Men nu står jeg også og mangler det, bilder jeg mig ind. Det kommer i brug når jeg engang flytter hjemmefra.

    SvarSlet
  3. Det er mega flot! Vil pynte i ethvert køkken :)

    SvarSlet
  4. tillykke med det fine stel. (det har stået der hele ugen og ventet på dig ;))
    god week-end

    SvarSlet
  5. Årh, Nostalgi - Sådan et sæt havde min mormor og morfar :) Det er rigtig flot ...

    SvarSlet
  6. Det er så fint det stel.

    SvarSlet
  7. Skønt stel. Kan godt forstå det kom med hjem;o)

    SvarSlet