På en regnvejrsdag

Jeg har udnyttet det lidt triste vejr til blandt andet at få afsluttet en del tasker. Foreløbig er disse to eksemplarer klar til at finde nye hjem. Har de vakt din interesse kan de erhverves ved at sende en mail til genbrugblirguld(a)hotmail.com. Først til mølle princippet gælder her ;o)

Mindre pung flettet af Marabou chokoladepapir. Pungen har postkasserød lynlås og måler 14 x 10 centimeter. Ternerne måler cirka 1 x 1 centimeter. Pris: 150,- + porto.



Gem papiret fra 248 guldkarameller og du får en sådan taske. 2 tern = et stykke karamelpapir. Papiret er dækket af selvklæbende plastik, så pungen tåler vand. Ternerne måler cirka 8 x 8 millimeter. Lynlåsen er mørkebrun og tasken måler 19,5 x 11 centimeter. Pris: 350,- + porto. **RESERVERET**

15 kommentarer:

  1. Zgrubler sagde:

    Uha, den er lækker!

    Jeg kan IKKE ha' sådan en taske - jeg ville gå rundt og være konstant lækkersulten :D

    SvarSlet
  2. Ja det er bestemt en af ulemperne ved sådanne tasker ;o)

    SvarSlet
  3. De er altså bare alt for pæne. Er ret vild med den øverste :)

    SvarSlet
  4. Hej :)
    Jeg er også i fuld gang med en taske af marabou-indpakning :) Flot guldkarameltaske overvejer at lave en selv :)
    Super fed blog forresten :-)

    SvarSlet
  5. Fede tasker - sidder og spekulere over om det er meget besværligt - ellers kunne det blive et ferieprojekt, da jeg skal væk fra mine maskiner - Kan se, at du er til Erik Kold - så tjek lige min giveaway
    millelouise

    SvarSlet
  6. Sv: Synd att det krockar! Men då ses vi i Bergen, så ska jag leta på tidningarna! :)

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte begge to :)
    Har du evt. en vejledning til hvordan man syer for i sine tasker? Jeg har et par tasker, som jeg gerne vil prøve at sy for i nemlig :-)

    SvarSlet
  8. Nej hvor hyggeligt... jeg er også lige selv gået i krig med en taske af guldkarameller...

    Super flotte tasker... begge to...

    god regnvejrsdag.. :o)

    SvarSlet
  9. Stine - ja jeg har skam en vejledning:
    http://genbrugblirguld.blogspot.com/2011/04/foret-tasker.html

    SvarSlet
  10. Uhhh, jeg er selv i gang med en guldkaramel taske, men min omgangskreds spiser ikke nok af dem..... Men den dufter jo fantasisk.
    De er super flotte begge to.

    SvarSlet
  11. hvad er målene? ps. super fed!

    SvarSlet
  12. -på guldkaramel-tasken?

    SvarSlet
  13. Anne Mette - målene står på salgssiden ;o)

    SvarSlet
  14. Super hyggelig blog du har dig :)

    Jeg er ved at samle sammen til sådan en fin guldkarameltaske, og så tænker jeg...

    Du skriver at et stykke papir bliver til to tern? Hvad led deler du papiret på?? :)

    SvarSlet
  15. Hej Anonyme. Tak for din kommentar.

    Det passer desværre ikke helt med, at jeg kan dele papiret i to dele, og så flette med dem. Jeg har en skabelon som vist nok måler 3 x 7 centimeter eller lige deromkring.

    Reglen er, at en skabelon skal være to gange så lang + 1 centimeter, som den er bred. Er skabelonen 3 centimeter bred, skal den være 2 x 3 + 1 = 7 centimeter lang.

    På denne måde kan du lave en skabelon der nøjagtigt kan være på papiret to gange. Så er der kun en lille kant rundt på papiret, som du så skal klippe af.

    SvarSlet