Snackpeber

Der er med garanti mange som mener, at de har verdens bedste kusine, fætter, mor, bedsteforældre og så videre. Ellers ville der jo aldrig være opstået en hel serie af genstande med påskriften "Verdens bedste ???". Jeg mener også selv, at jeg har vedens bedste familie med alt hvad der dertil høre. Det er ikke altid, at de forstår mine små projekter her og der, men de er sku' dejlige alligevel :o)

Men min ene kusine forstår det meste og er med på den værste. Verdens bedste kusine der aldrig er mere en en sms væk og vil alle i omgangskredsen det rigtig godt. Forleden, mens jeg var på arbejde, blev to hjemmedyrkede peberplanter således indleveret til min vindueskarm. Nu håber jeg, at de med rette mængder vand og lidt solskind (om vejret vil) gror yderligere. Tak ynglingskusine, jeg ved du kigger med :o)

1 kommentar:

  1. Hvor er du bare dejlig.. Masser af knus tude kusinen.. Ja gæt hvem..

    SvarSlet