Velkommen til

Så blev det dagen hvor jeg, så vidt jeg er klar over, er på forsiden af lokalavisen. Jeg har desværre ikke endnu haft lejlighed til at bladre i den fysiske avis igennem eller kigge på den elektronisk. Men med de billeder der blev taget for et par uger siden kan jeg kun forestille mig, at det er blevet en farverig affære! Er du ikke blevet forskrækket over genbrugsideen og de mange farver og har du fundet hele vejen til dette domæne, ja så hjerteligt velkommen! :o)


Er du på jagt efter noget specielt, har du spørgsmål eller andre ting du vil dele, så tøv endelig ikke med at sende mig en mail: genbrugblirguld(a)hotmail.com.

OPDATERING: Et udsnit af artiklen samt alle billederne kan ses/læses lige her:
http://hilleroed.lokalavisen.dk/helene-fletter-skrald-om-til-tasker-/20110727/artikler/707269515/1030

7 kommentarer:

  1. Sender dig lige en mail ang. noget stof :-)

    SvarSlet
  2. Kan du ikke sende et link, så vi kan se der?

    SvarSlet
  3. Ih, er lige en tur i Sverige, men glæder mig til at se artiklen når jeg kommer hjem:-)

    SvarSlet
  4. her et et link til artiklen ;)
    http://hilleroed.lokalavisen.dk/helene-fletter-skrald-om-til-tasker-/20110727/artikler/707269515/1030

    SvarSlet
  5. Tak for linket Louise :o)

    SvarSlet
  6. Det er altså sejt :D
    Du må ha bygget ud på værelset så der er plads til noget mere :D

    SvarSlet
  7. Jeg har forsøgt at gøre familien opmærksom på, at jeg med mine projekter godt kunne bruge mere plads. Omvendt har jeg et gratis værelse + kost og logi stillet til rådighed. Så vil jeg hellere nøjes med det jeg har lidt endnu, så jeg engang selv kan købe/leje noget større :o)

    SvarSlet