Blogtræf #2

Så er alt pakket og klart - kom an blogtræf! :o)

9 kommentarer:

  1. jeg elsker den sløjfe - har du lavet den? hvis ja - er der så et sted jeg kan finde en DIY...

    SvarSlet
  2. Prøv at se mit indlæg om selv samme sløjfer ;o)

    http://genbrugblirguld.blogspot.com/2011/03/i-forgars-kom-et-dejlig-tykt-brev-ind.html

    SvarSlet
  3. Jeg er vist lidt langsom :/ Tak for vinket med vognstangen ;)

    SvarSlet
  4. Ih, hvor ser det fint ud. Og jeg er også helt vild med sløjfen og har allerede prøvet at lave en efter origami-videoen. Der er plads til forbedring, men øvelse gør forhåbentlig mester :-) Tak for inspiration!

    SvarSlet
  5. Jeg vil blot lige sige tak for din flotte vejledning til flettasken, nu har jeg også fået lavet min første taske. Vejledning er let og gå til.

    SvarSlet
  6. Prøvede mig selv frem med at folde de kurverter origami style, og wow, det er ikke sidste gang det skal prøves.
    Tak for linket til youtube, der åbnede sig lige en ny origami verden for mig ;o)

    Mvh Diana

    SvarSlet
  7. Diana - dejligt at høre! God foldelyst ;o)

    SvarSlet
  8. Hej Helene,
    Hvor har du det smukke papir fra?
    Du skriver noget med Micha og så var jeg lige forbi hendes blog men synes ikke liiii'e jeg blev klogere?
    Venligst
    Annika

    SvarSlet
  9. Det grønne er fra indersiden af en stribe rudekucerter. Jeg har fået en del af dem af Micha.

    SvarSlet