Et indre hamster?

Nu er Jeg har fået pakket lidt flere køkkenting ned i min ølkasse-skammel. Under min pakning er det gået op for mig, at jeg er blevet ramt af det der så fint herhjemme kaldes hamster-mani. Mit indre hamster har overtaget kontrollen... Simpelthen. Et er, at jeg stadig bor hjemme og derfor ikke mangler køkkengrej foreløbigt. To er, at jeg nok næppe ud i den nære fremtid får brug for særligt mange æggebægre samtidig. Alligevel er det allerede lykkedes for mig at samle 6 stykker. Forleden hørte jeg mig selv udbryde, at jeg gik efter at få samlet tolv. Gad vide, om jeg er i stand til at stoppe min farverige samling, når jeg engang når æggebæger nummer 12!?

6 kommentarer:

  1. Ha ha garanteret ikke, men det er vel egentlig også ligeså meget glæden ved at samle, som det er glæden ved rent faktisk at bruge det, sådan er det i hvert fald herhjemme :o)

    SvarSlet
  2. De der æggebægre har jeg også.. desværre kun i rød og orange, så min samling er ikke så velass i farver som din er.. :)

    SvarSlet
  3. Nogen gange er der bare ikke nogen fornuftig forklaring. Man MÅ bare købe det med hjem og de der æggebægre kan man da ikke lade stå!

    SvarSlet
  4. De er sikkert også gode at sortere perler i! Så har du til 12 forskellige farver..

    Et æggebæger er ikke bare et æggebæger! :)

    SvarSlet
  5. De skal da fremover bruges til at sortere perler i, det har jeg aldrig tænkt på :o)

    SvarSlet
  6. vi bruger dem til salt til ægget og til soya når vi får sushi - find selv på flere muligheder ! husk jeg har brune til salg hos frusommers.dk, kig over hvis du mangler.
    mange hilsner fra fru sommer ;)

    SvarSlet