Sengetæppe

Så er der ved at være klippet lapper til mit kommende sengetæpper med alle ynglingsstofferne i orange, pink, lyserød, gul og rød. Mette var så sød at forære mig et stykke Graziela med røde/orange æbler stort nok til to lapper. På vej fra Mette er også 2 lapper med de charmerende gule fugle. Kantebåndet har min kære farmor gravet frem fra gemmerne. Fra Fru Sommer kommer et par lapper med de sødeste små kaniner. Andet stof er byttet med både danske og norske bloggere. Alt i alt et sengetæppe med en masse gode minder tilknyttet.

Lapperne måler 20 x 20 centimeter hver. Der mangler stadig et par lapper. Jeg går og drømmer om en enkelt lap med de lyserøde super eftertragtede elefanter, gule/orange Graziela æbler eller dette smukke blomstrede stof... Så skulle en/flere af jer derude kunne undvære en lap på 20 x 20 centimeter, vil jeg rigtig gerne købe! Bare sendt mig en mail eller skriv en kommentar :o)

7 kommentarer:

  1. Det kan vi godt finde ud af :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Jeg har desværre ikke de stoffer du mangler, men ville bare sige, at det tæppe blir super super flot. Rigtig lækre farver.

    jeg tror jeg får et tæppe imorgen som minder enormt meget om dit kommende. Jeg kan desværre ikke selv sy, så en anden sød blogger har kreeret det for mig.

    Glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  3. Mette - tak for din mail! Du er bare fantastisk!

    Louise - Jeg vil da lige kigge forbi din blog og forhåbentlig se et billede af dit nye tæppe? :o)

    SvarSlet
  4. Skønne farver og mønstre, det bliver bare så flot!

    SvarSlet
  5. Det bliver virkelig fint, fine farver, jeg har desvære ikke lige det du står og mangler, men håber du finder.

    SvarSlet
  6. Det kan du tro der kommer, håber meget det kommer med posten idag, så der kommer indlæg i løbet af weekenden.

    SvarSlet
  7. Det bliver da vist en lækker sag! :D

    SvarSlet