#2 Morgenloppe

De smukke bøtter her har jeg ikke selv fundet i genbrugsen, men det har Sanni! Hun havde oven i købet overskud til at tænke ud over sin egen næse og købe dem med hjem. I forgårs havnede de i min postkasse fint pakket ind, så de ikke kom til skade undervejs på turen med Post Danmark. Den fineste lille orange krydderibøtte + en stor brun bøtte til margarine.

Når nutidens medier ikke lige har travlt med folketingsvalg er der enormt fokus på ulykker, dødsfald, stridigheder, krig og mennesker som på andre måder vil hinanden det ondt. Kun sjældent små positive historier om folk der glæder hinanden, deler med andre, hjælper hinanden eller formår at inspirere hinanden. Her er blogland et utrolig positivt og varmt alternativ! Det den ene ikke kan, kan en anden hjælpe med. På markeder og i butikker kigger folk efter ting andre bloggere/læsere holder af. Herefter byttes der eller ting bliver sendt som gave, som Sanni valgte at sende mig bøtter, som hun vidste jeg holder af.

Blogland er fantastisk! Tusinde tak for gaven Sanni!

Og et ønske om en god og positiv dag til alle jer der læser med :o)

3 kommentarer:

  1. åh hvor dejligt:-) - det er en slags ting der varmer helt ind i knoglerne..
    De små krydderi bøtter er bare så søde.. jeg har en i gul med sån en strø ting i:-)

    SvarSlet
  2. Åh sikke et skønt blog-indlæg. Tak for det!
    :) Liv

    SvarSlet
  3. Velbekom - det er altid en fornøjelse at glæde andre, når de bliver så glade :)

    SvarSlet