Grøn som...

IRA kagedåse købt på lokalt loppemarked til sølle 25 kroner.
Sløjfer foldet af brugte kuverter. Opskriften kan findes lige her (klik)
Flere fugle fra den grønne dåse.

Grøn flettet taske samt B&K sengesæt med grønne træer.
Rie Elise Larsen skuffedarium.
Enlig grøn Erik Kold. Eneste grønne bøtte ud af 83 eksemplarer!
Grøn arkitektlampe reddet fra udsmidningsdøden på den lokale omlaster station.
Kuglelampe der ligesom arkitektlampen blev reddet fra en skummelt byttehus.


Alt i alt er jeg ikke den store indehaver af grønne ting modsat farver som gul, pink, rød og orange. Jeg troede faktisk ikke engang, at jeg havde nok ting til et indlæg. Men det lykkedes altså :o)

7 kommentarer:

  1. Åh er dagen grøn i dag?!? Men hvilke herlige grønne ting du så har, selvom du ikke har noget :)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker grøn:) jeg tror altså at jeg har nogle af de dåser med fuglene ude i skuret.. jeg må hellere tjekke.
    Jeg forøvrigt linket til din skønne side, i forbindelse med, at jeg viser nogle af de tasker, jeg har lavet efter din DIY.
    Vh Line

    SvarSlet
  3. Jeg er helt vild med den grønne arkitektlampe. Havde selv en som lille og kan huske knirken fra fjederen.

    Har du set min give-away - den passer lige ind hos dig med dine grønne ting og ikke mindst dit genbrugstema.

    SvarSlet
  4. Liv - min dag har faktisk været overvejende grå pga. farven på himlen og de mange styrtbyer. Men så kom jeg hjem fra skole og opdagede, at dagen pludselig var grøn :o)

    Line - Ej, ud i skuret efter bøtterne og ind i hjemmet med dem. Jeg lover dig, at man på sigt bliver glad i låget af at kigge på dem! :-)

    Maria - jeg smutter straks forbi og ser din give away!

    SvarSlet
  5. Hold nu op nogle lækre grønne ting du har - få, men super lækre :)

    SvarSlet
  6. Sjovt med den grønne erik kold dåse, dem ser jeg så sjældent.....jeg selv har alle de gængse farver, men jeg har også en i lyserød, dem ville jeg gerne finde flere af :-)

    SvarSlet
  7. Ej hvor fint, lyserød. Så findes de altså i den farve! Den ene jeg har set var næsten pink. Troede oprindeligt bare, at det var en rød bøtte der havde fået usandsynligt meget sollys.

    SvarSlet