Heldige mig...

Så så man lige mig, vinde tre flotte ruller tape lige her !

5 kommentarer:

  1. Stort tillykke!! Heldige asen! :D

    SvarSlet
  2. Hej Helene! Jeg har givet dig en blog award, du kan se i min blog. :)

    Mange knus og kram Nanna. :*

    SvarSlet
  3. Hejsa
    Sikke da en fantastisk hyggelig blog du har - har fået dig anbefalet af min svigerinde som følger dig som fast læser.
    Jeg har lige lavet et indlæg på min blog, og har linket til din glimrende DIY der omhandler flettede tasker - håber det er ok?
    Jeg er desuden ret imponeret over din blog, så jeg skynder mig at melde mig som fast læser og glæder mig til at læse mere.
    Du er velkommen forbi hos mig - har bl.a en skøn GiveAway kørende :-)
    God weekend

    SvarSlet
  4. Jeg er bare så imponeret.
    Sikke en skøn blog du har dig her ;)
    Har med det samme meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med i meget mere..
    Hav en rigtig dejlig søndag.

    SvarSlet
  5. Helle & Bambis - i skal begge være så hjerteligt velkomne :o)

    SvarSlet