Morgenloppe #1

Modsat de foregående uger uden fund i de lokale genbrugsbutikker var der i går gevinst. Kom "ups" til at stikke hovedet ind i baglokalet, hvor lækkerheden ovenfor lå placeret. Jeg har i forvejen lidt lilla til mindre syprojekter. Damen i genbrugsen sagde først, at tingene ikke var prismærket og klar til salg. Men det lykkedes da heldigvis at få hende overbevist. Sengesættet måtte simpelthen med hjem, jeg kunne ikke få mig selv til at gå uden! 25 kroner og så i super flot stand. Tror næsten det ender som betræk til dyne/hovedpude i stedet for til syprojekter... På trods af at betrækhylden allerede er mere end godt fyldt.

3 kommentarer:

  1. Hvor var du heldig du fik det, og til sådan en fin pris :-)Jeg har det, bare i hvid med gule/brune blomster, og jeg syntes det er sådan et fint print. Lige til at blive glad af. Mit var dog en dug, men så fuldstændig ubrugt ud. Jeg valgte så at sætte saksen i, men er meget varsom med, hvad det bliver brugt til, fordi jeg syntes det er så fint :-)

    SvarSlet
  2. ej hvor var du heldig- ja det kan godt betale sig at kigge ud i baglokalet. Det er rigtig sjovt med det stof for min mor har haft noget liggende som ikke var syet op siden min barndom- i 70'erne altså.. og nu ligger noget af det på min hylde- men jeg har aldrig vidst at det fandtes i andre farver og i sengetøj osv- tager du ikke et foto af det lilla en dag? Jeg gad godt se det- da jeg altid har været vild med det tryk.
    Og nu ser jeg at retrorejen har det i hvid med gul brune blomster... dem må jeg se at finde et foto af også...

    SvarSlet
  3. Så fint!

    Se her:
    http://fotomariaemilie.blogspot.com/

    SvarSlet