Næsten færdig


Lige et par billeder fra sent i aftes. Nu er sengetæppet lige ved at være færdigt. Kantbåndet er syet på hele vejen rundt i den ene side mens nåle holder det på plads i den anden side, indtil jeg får syet den sidste stikning hele vejen rundt. Skolen (ælsker min nye uddannelse) tager en del tid, men jeg håber alligevel at kunne nå det sidste i løbet af i aften.
Når tæppet er helt færdigt står denne taske og venter på en hank. Herefter venter en anden taske af tyggegummipapir på en lynlås. Det enorme antal projekter... Synes der kommer tre nye til hver gang jeg afsluttet et... Hmm...


7 kommentarer:

  1. Nydelige farger i lappeteppet. Ja, jeg opplever det samme, at tre nye kommer til når en ting endelig har blitt avsluttet. Men sånn er det å være kreativ!!!

    SvarSlet
  2. Det er enormt flot. Hvad bruger du som bagbeklædning? Og skal det quiltes?
    Kender godt det med at et projekt altid avler tre. Og dertil kommer inspirationen fra Blogland! Pyha, der ligger mange timers halvfærdigt arbejde herhjemme... :-)

    SvarSlet
  3. Hejsa
    Glæder mig til at se det endelige slutresultat, for indtil videre ser det bare godt ud.

    Her kan du se et sengetæppe jeg lige har lavet til en bryllupsgave;
    http://disign-keramik.blogspot.com/2011/09/afslringer.html

    Kh. Dianna

    SvarSlet
  4. Så deilige farver! Elsker de mønstrene! Gleder meg til å se hvordan det blir til slutt:)

    God aften til deg!
    -Ellen Louise-

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentarer. Der kommer et billede så snart tæppet er færdigt.

    Dorte - jeg bruger ganske almindeligt bomuldsstof (her lyserødt). Det er quiltet på maskine.

    SvarSlet
  6. Hvor ser det fint ud!
    Skønne farver! :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot, og sikke nogle skønne farver :)

    SvarSlet