Oprydningsudsalg!!!

Efter at have brugt nogle timer på oprydning, er det gået op for mig, hvor mange tasker jeg har liggende på lager. Det kunne være rigtig rart at få solgt lidt ud, så der kan blive plads til nogle nye. Derfor har jeg sat samtlige tasker på salgssiden ned. De nye priser er angivet med rødt og gælder indtil på fredag klokken 18:00.

Tilbuddene gælder ikke på bestillinger! :o)

Skulle du inde på salgssiden blive fristet, er det bare at sende en mail og ikke skrive det i en kommentar. Mails bliver behandlet efter først til mølle princippet.

2 kommentarer:

  1. Prøv lige at kigge her: http://www.trendsales.dk/listings/bjoern-wiinblad-sort-platte-m-guld-maanedsplatte/23100550?forum=506&road=&search=;u=389239;&sort=ID DESC&status=1&pn=5&rt=asr

    Manglede du ikke sådan en?

    SvarSlet
  2. Jo. Det er bestemt sådanne platter jeg er på jagt efter. Går og overvejer at byde ind på platten du linker til :o) Håber pt. stadig på at finde februarmotivet, som jeg smadrede.

    SvarSlet