Rød mandag!

 Røde Erik Kold bøtter - selvfølgelig :o)

Kagedåser m. hjerter og fugle samt Erik Kold boks "smør"

Lidt i småtingsafdelingen fra sættekassen. Kinderægs fisk, mariehøne og Søstrene Grene svamp!

Og sidst men ikke mindst min elskede røde drejetelefon. Fundet i en rodekasse til den beskedne sum af 15 kroner!!! 


Ja, jeg er også hoppet med på farvelade-ugen! I dag er jagten gået ind på røde loppefund og kreaprojekter. Imorgen står den på på farven gul! Forvent et langt indlæg imorgen! Har på min røde jagt erfaret, at jeg ejer flere gule ting, end jeg først lige troede. Vil du også være med? Så kig forbi her (klik).

6 kommentarer:

  1. "Blæret", nice samling af flotte røde fund/ting...
    jeg måtte være meget kreativ for overhovedet at finde noget, hehe...

    Glæder mig til at se hvad du blogger imorgen :o)

    SvarSlet
  2. Skønne, røde ting!

    Jeg har også taget udfordringen op på min blog. Det er en lidt sjov ide!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle flotte røde ting, du har. Jeg er lidt vild med telefonen.

    Man bliver helt smittet af denne udfordring, så jeg måtte også være med.

    Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på de næste dage :-)

    SvarSlet
  4. Skøn skøn rød samling - man kommer helt i julestemning over alt det røde ;D

    SvarSlet
  5. Orv, det vil jeg også være med til! Det er altid sjovt at være på farvejagt! :)

    SvarSlet