Søndagslopper2

2 fine sengesæt i rigtig fin stand samt en rund blå Sødahl dug. I alt for 25 kroner.

Bamses julerejse, Bamses billedbog 3, NØJ det for børn og Troldvinter. I alt for 20 kroner.

Bladet Nøj det før børn røg udelukkende med hjem pga dette søde vendespil med Kaj & Andrea.

En dejlig søndagstur forbi et enormt loppemarked kastede lidt godter af sig. De skrev godt nok forinden i lokalavisen, at de forventede 3000 besøgende i løbet af et par timer. Det mente jeg at være forberedt på. Men hold da k... med mennesker!!! Det var næsten for meget, for det var hverken til at komme frem og tilbage på området.

Dagens bedste fangst var klart Tove Janssons "Troldvinter". Stadig med prismærke på og vist aldrig rigtig brugt. Gad har åbenbart haft forhandlet bogen i tidens morgen til 44,50 kroner. Nu bor den på hylden min sammen med Bamse. Jeg var selv utrolig glad for Bamse og Kylling, så får jeg selv børn engang, har jeg nu samlet dem et lille udvalg af billedbøger med mere.

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fede loppefund! Jeg skal altså til at være noget mere obs på de der loppemarkeder kan jeg godt fornemme - er simpelthen for dårlig til at få mig slæbt af sted...

    Jeg er da grøn af misundelse over de fine bøger du har fundet! Det var lige noget der passede til min lille mus herhjemme også...

    SvarSlet
  2. Du er da bare heldig :o)
    Selv har jeg mit første, rigtige retro flotte stof fund tilgode...

    SOm dig oplever jeg også OFTE gode/spændende børnebøger ligge og vente på jeg hapser dem :o)

    SvarSlet
  3. Ej nogle gode og billige køb...

    SvarSlet
  4. Lækre stoffer til meget billige penge :)

    SvarSlet