Større tasker til salg


Foret toilettaske i blå/sølv/hvid/sort/turkis med inderlomme. Sort lynlås som lukning - hvid lynlås i inderlommen. Tasken er cirka 20 centimeter høj samt 33 centimeter lang. Bunden er 10 centimeter bred. Pris 450,- + porto.

Sidst men ikke mindst den store taske flettet af hele 250 kaffeposer. Måden hvorpå hankene er syet hele vejen neden om bunden gør, at tasken sagtens kan indeholde tunge ting. Tasken er cirka 30 centimeter høj, 40 centimeter lang og bunden er 13 centimeter bred. Lynlåsen er rød. Pris 750,- + porto. **SOLGT**


Har en af taskerne vakt din interesse, er du velkommen til at sende mig en mail eller skrive en kommentar. Først til mølle.

17 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de altså fede! Hvordan har du sat hanken fast på den røde? Altså hvordan er det syet på? :)

    SvarSlet
  2. Jeg syer i tasken, ligesom hvis jeg var ved at sy den sammen. Herefter syr jeg op i hanken med et lille sting for hefter at sy ned i tasken igen. Lidt ligesom når en lynlås syes i.

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte! Jeg er ret vild med farvekombinationen af den blå-lilla. Jeg har selv forsøgt mig med at flette en enkelt taske og det tog lang tid synes jeg. Er vildt imponeret over din ihærdighed med at samle, sortere, klippe og flette. Selve fletteprocessen er næsten det mindste af arbejdet.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det godt ud! Jeg er selv ved at lave en stor skuldertaske i kaffeposer (den har været undervejs siden maj, for jeg løb tør for kaffeposer da jeg havde brugt 250 stk ;)), men jeg har længe gået og tænkt over en løsning til hank.. Og her var svaret jo pludselig :D

    Er det stof som du har syet sammen til et rør eller er det noget specielt du har anvendt til hanken?

    SvarSlet
  5. hov hov ikke 250 men 150 ;) mindre fejl :D

    SvarSlet
  6. Der går nemlig rigtig mange poser til. Her i huset vil 250 kaffeposer svare til 5 års kaffeforbrug. Så det er virkelig nødvendigt med god tålmodighed!

    Hej Camilla. Jeg ved faktisk ikke hvad sådan fladt torv hedder. Men det svarer til det, som man engang kunne købe en masse bælter af med metalspænder. Siger det dig noget?

    SvarSlet
  7. Ja det kender jeg godt, har du blot købt det i en stofbutik eller?

    Jeg havde også overvejet at man godt kunne bruge en sikkerhedssele, hvis man vil blive i genbrugsånden (og kunne "nøjes" med en sort hank), men jeg har vidst desværre ikke lige nogle forbindelser som kan skaffe mig sådan en..

    SvarSlet
  8. Ze worden hoe langer hoe mooier.

    SvarSlet
  9. fantastisk rød taske... er selv i gang med et ligende projekt... tak for tippet med hanken, det ser super godt ud...

    SvarSlet
  10. Hvis ellers det er nogen hjælp, så hedder båndet gjordbånd.

    Jeg synes det er en flot løsning på problemet at kunne bære tungt :)

    SvarSlet
  11. Tak Pernille. Det gør båndet lidt nemmere at lede efter, når man ved hvad det hedder ;o)

    SvarSlet
  12. hej hvordan har du lavet stoffet indeni/inderlommen? laver du en guide der til? eller ved du om man kan se det et sted på nettet?

    hilsen flittig læser

    SvarSlet
  13. Min vejledning til foer findes her: http://genbrugblirguld.blogspot.com/2011/04/foret-tasker.html

    SvarSlet
  14. Hej Helene, Jeg er en pige på 13 som også fletter tasker. Jeg vil rigtig gerne lave en stor skuldertaske til min mor i fødselsdagsgave, men jeg ved ikke hvordan man syer sådan en hank på. Kunne du lave en vejledning eller en youtube video (den ville være nemmere at forstå) hvorpå du viser det. Jeg synes det er en smadderflot taske, faktisk bare i heletaget er alle dine tasker flotte. Jeg har længe gået og tænkt over hvordan man kunne lave en hank, og så stødte jeg på din hjemmeside.

    på forhånd tak ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved godt at der er en anden der også har spurgt om hvordan man syer den på men jeg forstod ikke helt hvad du mente med dit svar ;)

      Slet
    2. Hej Malak. Jeg har faktisk lavet en vejledning til at sy hanke på større tasker. Du kan se den her: http://genbrugblirguld.blogspot.dk/2012/03/hanke-pa-flettede-tasker-diy.html

      At lave en videovejledningen er et KÆMPE arbejde. Det tager mange, mange timer at forberede, da jeg jo skal lave en stor taske klar, så jeg har noget at vise hvordan jeg syer hanke på. Så det kan jeg desværre ikke bare sådan lige lave.

      Slet