En sand ildsjæl!

Så kom endelig dagen, hvor min for længst fremstillede lilla kurv kan foræres videre til sin rette ejermand. Eller nærmere ejerinde. Kurven skal i retningen af en sand ildsjæl. En person fuld af overskud og smittende humør. En person som gang på gang glæder andre. Inga.

Inga blev jeg i sin tid kontaktet af med henblik på et flette-kursus hen over en weekend. Kurset skulle afholdes for Tåstrup-egnens husflidsforening, hvor Inga er daglig leder. Her endte jeg altså sidste år med at slå mine første folder som instruktør. Som "helt ny i faget" er det rart med lidt opbakning og gode råd, sådan for rigtigt at komme ind i rollen første gang.

Gode råd og opbakning dækker ikke den behandling jeg fik. Lige siden dag 1, er jeg gang på gang blevet mødt med åbne arme, smil og opbakning. Hilsner pr. mail, de smukkeste håndlavede gaver samt større mængder lynlåse og knapper er bare nogle af de ting, som jeg fra tid til anden bliver begavet med. Ja, den allerførste dag vi mødtes, medbragte Inga lidt stof hun havde til overs. Måske jeg kunne bruge det. Jeg fik en KÆMPE sæk med de smukkeste stoffer hjem til min samling. De bliver stadig brugt fra tid til anden :o)


En anden gang, undrede jeg mig en morgen over, at min side igennem et par dage havde haft mere end 500 daglige besøg ud over det sædvanlige antal. Længe nåede jeg ikke at undre mig, for kort efter havnede en mail i indbakken. "Ja, hvis du oplever lidt mere trafik end ellers, er det fordi jeg har delt 400 sedler ud med din hjemmesideadresse på på messen i Viborg i weekenden". Tænk et arbejde. Først at skrive alle lapperne ud for derefter at tage sig tiden til at uddele dem mens man fortæller vidt og bredt. Den havde jeg ikke lige set komme!


Kurven i den lille farve du holder så meget af, er kun et meget beskedent symbol på den taknemmelighed jeg er fyldt med. Tusinde, tusinde tak, Inga! Tak er virkelig kun et fattigt ord i denne sammenhæng!


Har du lyst til at læse mere om Inga, besøge hendes hjemmeside samt se nogle af de fine ting hun fremstiller, kan du klikke dig videre her.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en lækker gave, er sikker på hun nok skal blive meget meget glad :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Hej. Kan sandelig godt forstå du har lyst til at give hende en gave. Inga lyder som en hjertevarmt menneske, der uselvisk deler ud af sig selv.

    SvarSlet