Ferieprojekter

392 hæftede lapper endelig syet sammen. Nu mangler der kun 5 ½!
Afsluttede fletteprojekter. Penhalhuset og den lille pastelfarvede pung kommer til salg.
Genbrugsfund og færdigt tæppe nr. 2.


Så har der vist gået nok efterårsferie i den! På trods af fraværet foran computeren har jeg fået udrettet en masse kreativt. To-do listen er blevet forkortet med op til mange punkter. Og jeg har faktisk været så dygtig ikke at tilføje et eneste i løbet af processen. Hele to tæpper er næsten færdige. Det ene skal have hæftet nogle ender mens det andet mangler sølle 5 ½ lap (det består i alt af knap 400 stk). Fletteprojekter er blevet færdige og smidt til salg. Festlighederne fejrede jeg men en genbrugs-tur i formiddag, hvor det smukke grønne sengesæt kom med hjem. Nu er det bare, om det skal klippes i eller bevares!?

12 kommentarer:

  1. Jeg har et punkt til din to-do liste :)
    at lave en DIY på penalhuset ;)

    SvarSlet
  2. I bliver ved med den DIY. Når ånden kommer over mig en gang, skal jeg huske det :o)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er det flot det hvide og røde tæppe! Jeg MÅ altså snart have lært at hækle, så jeg også kan komme i gang med sådan en lækker sag :o)

    SvarSlet
  5. Meget smukt tæppe :-) Det er spændende at følge din blog, da det er så gennemført et koncept du har.

    SvarSlet
  6. Hvor er tæppet blevet smukt!

    SvarSlet
  7. sikke en masse fine ting du har nået i efterårsferien - har døgnet 25 timer hjemme hos dig? ;-)

    SvarSlet
  8. Tak for jeres kommentarer. Jeg er også selv yderst tilfreds med tæppet. Det eneste mindre minus er, at det er rimelig tungt i forhold til mine andre tæpper.

    Helle - mit døgn har desværre ikke 25 timer andet end når vi går til vintertid. Havde det almindelige døgn 25 timer, havde jeg nok valgt at bruge den ekstra time på at sove :o)

    SvarSlet
  9. Hvad er det rød/hvide projekt for noget? :o)

    SvarSlet
  10. Det røde hvide projekt er en kurv. Eller pt. er det kun en kurvebund med en enkelt ring syet på. Men ring 2 er undervejs :o) Jeg mangler nogle af de rigtige kaffeposer til projektet. Derfor den langsomme fremgang.

    SvarSlet
  11. Hold op hvor har du bare være aktiv og sikke mange fine ting der er blevet ud af det...

    SvarSlet
  12. ej hvor er det nogle smukke hæklede tæpper. Jeg får helt lyst til at hækle! :) Det siger ikke så lidt... for jeg er mest til at sy. Så derfor sukker jeg også lidt misundeligt over dit fine loppekøb. Jeg synes helt klart det skal bevares når det kan. Var det ikke helt ville jeg sige klip klip klip og send mig et stykke ;)
    kh Emma

    SvarSlet