Her arbejdes...

Har her til eftermiddag kastet mig over arbejdet med to elge. Den ene emigrerer snart til Sydsjælland mens den anden bliver her hos mig og resten af farmen. Mere om den elgens tur til Sydsjælland en anden gang. Den skal nemlig, ligesom dens makker-elg, bruge et navn, før den kan rejse sin vej. Men min fantasi byder ikke på flere navne passende til resten af flokken. Men I var så kreative sidst! Mon I har flere fine navne at byde på? :o)

Farmen rummer: Elgmut Lotti, Elgvis Presley, Neonelgen Elge Elggård, flodhesten Wolmer Flodpram og køerne Maren & Arnold Koberg. 

P.s kan efternavnet "Elgming" pusles ind, kunne det være super!

17 kommentarer:

  1. Hr. Elgmig, det kan den ene måske hedde :)

    SvarSlet
  2. Elgiot Elgming?

    VH
    Susan

    SvarSlet
  3. Thomas Helgmig ;)

    SvarSlet
  4. Åh vad glad jag är som har hittat fram till dig! Vilka fina instruktioner du gjort och kul med troféerna!
    Ha en skön helg!

    SvarSlet
  5. Åh! Sikke det vælter frem med navne!!!
    Jeg bliver da vist nok nød til at udvide
    fra en lille flok til en hel bestand!?

    Jeg mangler lige de sidste detaljer på
    begge dyrene. Så skal de have deres navne.

    Rigtig mange tak for jeres bud :o)

    SvarSlet
  6. Hvad med Elgton John? Hihi (-:

    SvarSlet
  7. Den er også fed!! Jeg arbejder på nogle mini-trofæer, for at få elge nok til alle de fine navne :o)

    SvarSlet
  8. Selvfølgelig skal han hedde : Papa Elgming

    SvarSlet
  9. hvad med Elgiot? :D

    SvarSlet